Ibland upplevs det som el, ibland som hål i fötterna.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
För länge sedan upplevde jag det som hål i hela kroppen. Det var som jag var allergisk till min omgiving. Riktigt gissel var det. Tålde inte ljud och stökiga miljöer.Klankedinken wrote: ↑08 Oct 2021, 19:22
MM.. kan inte säga att jag har det. däremot kan jag få stötar i huvudet, det är obehagligt..
Det största problemet för mig är att mina fotleder inte tål min vikt så bra, så jag har en handikapp också.
-
- Guldmedlem
Ja just det.. Du sa att du kände som att ditt skydd mot omgivningen hade hål i sig.. Det låtar som att din aura är trasig "typ".. Jag fick förklarat för mig att antipsykotiska läkemedel förstärkte skyddet man hade utåt så att man inte blev så påverkad av det.. Tänker också att det är en slags högkänslighet och också att om man varit stressad så blir man mer känslig för omvärlden..Zoidar wrote: ↑08 Oct 2021, 19:25För länge sedan upplevde jag det som hål i hela kroppen. Det var som jag var allergisk till min omgiving. Riktigt gissel var det.Klankedinken wrote: ↑08 Oct 2021, 19:22
MM.. kan inte säga att jag har det. däremot kan jag få stötar i huvudet, det är obehagligt..
Det största problemet för mig är att mina fotleder inte tål min vikt så bra, så jag har en handikapp också.
Tyvärr är det enda råd JAG kan ge dig att ta det lugnt ett tag.. Du är väldigt aktiv som jag förstår och du har gått upp i tid(?)... Dom säger att man ska vänja sig vid den nya arbetsbördan etc... Det är inte så lätt mysterium detta.
Tack Klanke! :)
-
- Guldmedlem
Det är ett mysterium… ingen kan förklara …
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Bra med en prilla i munnen :P
- mrsearlgray
- Iridiummedlem