Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Mat 350 kr inkl 100 g Toblerone som jag var sugen på men som inte är bra för mitt blodsockervärde. Jaja, man kan inte få allt.
Jag lyckades komma ur sängen och handla idag. En Coca-Cola Zero, ett sexpack Emdbräu, en lunchlåda, en påse jordnötter och en baguette.
Tidigare idag funderade jag på att köpa något klädesplagg, men hittade inget som var av större intresse. En nackdel med Zalando och Sportamore är utbudet, det är för stort. Jag tappar intresset när jag får skrolla och skrolla i all evighet. Självklart hade jag filtrerat! Massvis med kläder ändå. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Beställde precis reagila. Det blev dyrt på nästan 2000kr, men då är jag nästan uppe i frikort i alla fall.
Jag gillar inte heller Zalando så mycket för det är så stort och till stor del är det dyra märkesvaror. Jag gillar billiga kläder som hm och ellos. Vet att hm får mycket kritik men faktiskt är många av märkena hos zalando och andra sajter också fast fashion. Jag handlar ibland på rea hos nelly också. Fick senast en jättefin jeansskjorta för en billig peng.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag köpte Pucko, FUN Light, bananer, lösgodis o cigaretter, det var precis att pengarna räckte.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Griljerad kycklingpålägg
Potatissallad
Gurka
Tomat
Kiviks lättdryck
Färdigportioner
Räkmacka
Öl
Oboy
Cig
Bananer
Potatissallad
Gurka
Tomat
Kiviks lättdryck
Färdigportioner
Räkmacka
Öl
Oboy
Cig
Bananer
Last edited by Swesanne on 05 Jan 2022, 16:12, edited 1 time in total.
Jag förstår, det blir bara för mycket, och för den delen behöver jag inga kläder just nu..Krokus wrote: ↑04 Jan 2022, 17:59 Tidigare idag funderade jag på att köpa något klädesplagg, men hittade inget som var av större intresse. En nackdel med Zalando och Sportamore är utbudet, det är för stort. Jag tappar intresset när jag får skrolla och skrolla i all evighet. Självklart hade jag filtrerat! Massvis med kläder ändå.![]()
Satsumas i nät, kanelgifflar, morotssoppa, rödbetssallad, ketchup, wienerkorv,
edamerost, riven ost. A-fil, matlagningsgrädde, äppelmos, ärtor, C-vitamin
och D-vitamin.
edamerost, riven ost. A-fil, matlagningsgrädde, äppelmos, ärtor, C-vitamin
och D-vitamin.
Två Coca-Cola Zero och ett sexpack Burgenfels folkisar.
Mat och snus för 380kr.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mat och kaffe.