Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Några år senare våren 1990 ville överläkaren att jag skulle ha 6 års tvångsbehandling! 

Aliens själva ville att jag skulle ha livstids tvångsbehandling - de sa det på telepatisk väg! 

Har precis samtalat med dom på Försäkringskassan och bett dom dra minde i skatteavdrag så jag inte betalar så mycket extra, med andra ord - så tvångs sparar jag nu bara 500 kronor/månaden i stället för 4500 kronor/månaden som det var tidigare. Det här betyder att jag tar en paus en period från helvetet men kommer sen tillbaka till helvetet nu till höst-vinter eller till årsskiftet och be dom dra extra skatteavdrag igen, kanske runt 5000 kronor/månad extra eller något sådant, beror på omständigheterna - helt enkelt!
Kvinnor som jag känner har det lite jobbigt! Ena kvinnan kollapsade psykiskt förra vecka hemma hos mig så jag fick ringa efter ambulansen. Den andra kvinnan verkar ha stora ekonomiska bekymmer. Jag står mitt emellan dom två och vill hjälpa men vad kan jag göra när jag knappt kan hjälpa mig själv som läget är just nu?
När jag själv har känt att jag behöver hjälp och inte kan få hjälp utav människor så vänder jag mig inte längre till Gud utan jag vänder mig numera till Aliens "De Grå" - för de är häftigare än Gud! Och så av den anledningen för att jag är trött på pappa Gud. Läst en nyhet notis för flera år sedan om en gubbe i USA som lämnade in stämningsansökan för han ville stämma Gud men jag vet inte om det blev rättegång utav det!?
Så här rattar man min in Alien kanal - krävs kriterier för det;
Om jag ska specificera lite mer hur en del lyckats ratta in Alien kanal:
1. Hörselhallucinationer.
2. Musikhallucinationer.
3. Ljudillusioner.
4. Tinnitus.
5. Synhallucinationer.
6. Synillusioner.
7. Känselhallucinationer (strålar som träffar kroppen och går igenom kroppen så om man fick små hål i själen).
8. Infektioner/inflammationer lite här och där.
9. Smak/lukthallucinationer.
10. Visual Snow/snöflimmer.
11. Alla dessa symptom ger sen i sin tur vanföreställningar, ångest och djupa depressioner. Som sen i nästa tur igen så ger allt det här även trauman som aldrig tar slut.
Om jag ska specificera lite mer hur en del lyckats ratta in Alien kanal:
1. Hörselhallucinationer.
2. Musikhallucinationer.
3. Ljudillusioner.
4. Tinnitus.
5. Synhallucinationer.
6. Synillusioner.
7. Känselhallucinationer (strålar som träffar kroppen och går igenom kroppen så om man fick små hål i själen).
8. Infektioner/inflammationer lite här och där.
9. Smak/lukthallucinationer.
10. Visual Snow/snöflimmer.
11. Alla dessa symptom ger sen i sin tur vanföreställningar, ångest och djupa depressioner. Som sen i nästa tur igen så ger allt det här även trauman som aldrig tar slut.
Här är en bild på en apparat med psykiska symptom som jag har gjort så man förstår vad jag menar med att ratta in Alien kanal med psykiska symptom med mera:

Gjorde en självporträtt - blev inte så lyckat eftersom han har stubb vilket jag aldrig har, men åt det hållet i alla fall: