Fylletråd!
Moderator: Moderator 1
Re: Fylletråd!
Annars, trots att påpekade förnyat recept förra veckan på Öppen Psyk så har jag ännu inte fått nytt recept på mina antidepressiva så jag har varit utan i några dagar nu! Kontakta via 1177 men dom skulle höra av sig inom 7 dagar.
Tror jag ska försöka mig på det här lånet sen när jag är skuldfri - fast jag kan ändra mig fram till dess:

Skärmar är ute för mig mer och mer för de tar för stor plats på mitt skrivbord så jag ska köpa dom här brillorna i så fall om jag tar lån:

Fan, när jag tänker efter så får man ju ingenting för 100 tusen kronor så jag vet inte om det är värt det!?
Jag är olycklig egentligen för kvinnorna som jag känner har kris - jag vet inte vad jag ska göra? Man får aldrig ha roligt i livet! Men det kanske delvis beror på att jag inte har tagit mina antidepressiva mediciner på ett tag för jag kunde inte lösa ut dom på Apoteket idag för Överläkaren har glömt att skriva ut nytt recept!
Vill bara lägga mig och inte vakna på länge... !
Vill bara lägga mig och inte vakna på länge... !
Då var psykos Alien trauman med psykiskt UFO-ombordtagningen roligare som jag hade för ett tag sedan! Det var skithäftigt upplevelse med Alien "De Grå" fast det tog på psyket så jag brände nästan sönder min hjärna! Förr brukade jag inte minnas mina psykoser direkt men nu har jag haft det så många gånger så jag minns bättre och bättre mina psykoser.
Jag får för mig att jag har en deal med alien greys i kampen mot reptilianer när jag mår sämre.
Jo, jag har förstått du Fantasio uppfyller kriterierna för att kunna ha telepatiska förbindelser med omgivningen där även Aliens "De Grå" kan finnas ibland - det har du bevisat! Fick senaste telepatiskt kontakt med Aliens "De Grå" den 1: a mars - de nämnde för mig att jag inte bör prata eller skriva om dom men jag skiter i det numera. Jag skriver vad jag vill om dom vare sig de vill eller inte eftersom jag har också rätt att komma ut ur garderoben.
Aliens "De Grå" vill göra medicinska experiment på människor så därför är det troligt att en del människor (kanske mest psykisk sjuka) har mer eller mindre förbindelse med dom på telepatisk väg: