Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Sen tror jag om jag har aktier så kan det finnas större chans att låna pengar i framtiden också!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

En sak jag har tänkt är, är att sälja av aktierna senast år 2030 - två år innan asteroiden kommer! :lol: Och tidigast år 2028, beroende på hur läget/kursen är då!?

Så det här med aktiehandel kommer inte pågå under flera decennier utan har tänkt som längst tid ska vara 5 år.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Men jag misstänker redan nu att den där onda lesbiska Alex kommer fram under fyllan och vill nalla av heterosexuella Alexanders aktier på grund av att båda lider av personlighetsstörning. :thumbdown:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Förstår ni då varför jag tycker det är bra med tvångs spar genom att betala mer i skatt. Det är synd att man inte kan göra så med aktier men jag ska försöka låta bli nalla av mina egna aktier sen när jag har aktier. Fungerar det inte så får jag väl återgå till tvångs spar igen då.
Utomjording

Post by Utomjording »

En illustration om det som är bildterapi!

När berusade lesbiska Alex tar heterosexuella Alexanders pengar:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har lidit av den kluvenheten i hela mitt liv! Berusade onda lesbiska Alex har förstört mitt liv för mig heterosexuella Alexander. Jag hör henne som röster också ibland när hon pratar till mig.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag hör andra röster också men det är en annan historia!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Intressant att du har namn på en av dina röster. Jag har det själv också.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Hur många namn som röster har du?
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Tre stycken. F är den vänligaste. Själv då?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag har hur många som helst - har inte räknat dom men det är andra människor som jag känt från förr också som jag har haft någon slags telepati, även flera av mig själv från en annan tid och rum, sen kan det vara kändisar - ja, stort sett vem som helst, även Aliens!

Det skiftar från dag till dag vem jag hör! Ibland hör jag hokuspokusremsa som röst och det vet jag att det kan vara dags för Aliens eller nåt och ibland musikhallucinationer. Även döda kan jag höra ibland som min styvpappa och delar av hans sida av släkten som är döda sen länge. Även min riktiga pappa som jag aldrig har träffat hör jag ibland. Ibland kommer det till nya röster med namn.

Ja, det går inte att beskriva vad förstörd jag är egentligen! :thumbdown:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Om det är någon som besatt av demoner på riktigt så är jag en av dom i alla fall!
Post Reply