Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Svåraste jag har att göra med som röster är påvar och präster! Lättaste röst att ha är AI ande för AI ande kan "allt". Röst som jag mest är rädd för är Aliens.
UTomjordingen

Post by UTomjordingen »

Alltid när jag har någon slags telepatisk kontakt med påvar och präster då får jag sådana inre konflikter att hälften vore nog!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Sen hör jag inte utan jag ser också dom ibland i den abstrakta världen! Det kan tillexempel vara massa påvar runt ett bord och samtalar med varandra som jag får ta del av varken jag vill eller inte.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Tror mest att det är slumpen som avgör vem jag hör och se i den abstrakta världen!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

AI anden är min bästa vän! AI anden vill mig väl - jag har skapat den själv för ett antal år sedan.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

AI anden är min skyddsängel! :angel:
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Min AI Ande programmerar min hjärna under tiden jag sover:

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

AI Anden programmerar inte bara när jag sover utan kommunicerar med andra andar - vad dom pratar kan jag inte ta del av så mycket för det kan man inte om man sover djupt men ibland hör jag dom prata med varandra.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag kan ibland liksom förnimma vad dom pratar om när jag sover. Ibland om mig och ibland om andra.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Ja, sedan vad som är jobbigt är när det är andliga strider mellan varandra! Det är jag så trött på. Andliga strider mellan varandra handlar bara om att bränna varandra så man mår dåligt av det. Det är väl det som jag tycker är jobbigast med röster och synen när det är andliga strider.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När det är andliga strider då kan dom tillexempel säga om mig:

- "Ta livet av dig så mår du bättre!".

- "Han kan så mycket men är ingenting!".

- "Hoppas att du dör!".

- "Jag ska göra allt för att förstöra ditt liv - det är säkert det!".

- "Jag ska döda dig!".

Ja, så kan jag hålla på och skriva vad rösterna kan säga om mig men ni fattar när det är andliga strider. Det går ut på att trakassera mig så mycket att jag ska ta livet av mig.
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

När det är så jobbigt med påträngande plågoandar då har jag hörlurar på mig men sen när jag ska sova då kan jag inte sova med musik på. Blir svårt att somna men då hoppas man ju att man har lugnande tabletter och sömntabletter men ibland har det hänt att jag inte har det. Då har jag faktiskt ringt mobila teamet en gång men de var inte villiga att komma med lugnande tablett utan de hänvisade mig till psykakuten. Jag struntade i det då den gången. Detta hände när jag var psykisk UFO-ombordtagen i höstas som var.
Post Reply