Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Ja! Jag tror jag gör det! :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Handlat mat för 1000:-
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
handlade mat för 460kr, dom hade erbjudande på monster, 10 kr st så köpte 9 st ultra :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Verkar som man blir beroende av energidrycker. Jag håller mig till kaffe.mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2022, 10:38 handlade mat för 460kr, dom hade erbjudande på monster, 10 kr st så köpte 9 st ultra :)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
oja det har ju rätt hög koffeinhalt, men nu dricker jag det inte längre varje dag iallafall :)Zoidar wrote: ↑10 Jan 2022, 12:14Verkar som man blir beroende av energidrycker. Jag håller mig till kaffe.mrsearlgray wrote: ↑10 Jan 2022, 10:38 handlade mat för 460kr, dom hade erbjudande på monster, 10 kr st så köpte 9 st ultra :)
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Temlor! :)
Alvedon och Ipren Taxi ner på stan och hem
Bara hundbajspåsar. Brukar välja de färgglada i stället för svarta. Inte för att det blir roligare att plocka upp för det. Men det är ett måste anser jag. Jag blir väldigt irriterad på folk som inte tar upp efter sin hund. Det förorenar ju miljön och andra kan få skit under fötterna.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jordnötter, folköl, Coca-Cola Zero, cigaretter, schampoo och mat.