Vad drömde du i natt?

Moderator: Moderator 1

Krokus
Rodiummedlem

Re: Vad drömde du i natt?

Post by Krokus »

Stressig jobbdröm. Ett barn hade tagit loss sadelgjorden och schabraket från sadeln och tagit isär hela tränset. Kul. Jag var väldigt irriterad men kunde inte visa det för barnet. Däremot sa jag "varför har du gjort så?" men minns inte vad barnet svarade.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Sovit bra inatt, drömt om gamla romarriket. :smile:
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Jag drömde att vi hade ett Viskamöte i Skåne. Richard och zoegas var med. zoegas var ledsen över att han inte hade fått någon kram på ett tag, så jag kramade om honom läääänge. Sedan gick vi till en tatueringsstudio/bar och söp. Jag drack mest cider men blev full ändå.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Jag drömde om situationen jag är i. Jag tenderar att ha psykoterapeutiska drömmar nu sen ett tag tillbaka. Jag bearbetar väl saker i sömnen.
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag drömde nått om marinen. Bara nån liten bild i hjärnan kvar. I en militär hamn.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

Drömde en skitkonstigt dröm, drömde att jag gick på universitet och hade introduktionsdag, träffade en man som kände igen mig från YouTube men jag hade av någon anledning tagit av mig skorna och jackan så jag gick runt på campus i bara sockor och letade efter mina teckningar jag hade gjort dagen innan... Slutade med att mannen sa till mig att han inte trodde så om mig, att jag skulle gå runt utan skor alltså... Kändes som att drömmen höll på i all evighet också.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Jag var till sjöss igen. Där vart inget hopp. Enda jag minns. Hoppas samma dröm i natt så jag minns.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Drömde jag skulle gå en match i boxning mot en kille vi kallade för Gummilasse. Han var två år äldre än oss och lite tough guy. I drömmen skulle vi festa. Jag beställde 90%ig strårom. Matchen skulle vara veckan därpå. En barndomskompis påpekade att jag var svag i vänster arm.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Richard
Administratör

Post by Richard »

Jag drömde om min sysselsättning, fast en i personalen sa argt att nu fick vi sluta göra egna grejer, alla skulle börja sortera skruvar o sånt, o man fick bara ta pauser på bestämda tider. Blev glad när jag vaknade.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Att jag gjort ett eget datorspel med en 20 minuter lång demo.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Richard wrote: 31 Dec 2024, 08:41 Jag drömde om min sysselsättning, fast en i personalen sa argt att nu fick vi sluta göra egna grejer, alla skulle börja sortera skruvar o sånt, o man fick bara ta pauser på bestämda tider. Blev glad när jag vaknade.
Tur det var en dröm. :-D
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

Zoidar wrote: 02 Jan 2025, 05:50 Att jag gjort ett eget datorspel med en 20 minuter lång demo.
Fick ett hjärnsläpp och glömde bort vilken tråd detta var för ett ögonblick. Och tänkte att jag inte visste du kunde sådan eller om det var gjort med AI! ;-)
Post Reply