Ja, den privata George kontra förhållande-George. Eller något sånt.
Slasktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Slasktråden
George är det bästa med Seinfeld. Tycker han är en rolig karaktär.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Jag är benägen att hålla med dig, memphis. Har sett på alla avsnitt nu och det känns lite tomt.
Ja lite trist att det är slut. Men jag ser repriser nåt avsnitt då och då.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Seinfeld tjäna upp till 10 miljoner per avsnitt. Han är har en förmögenhet på 950 miljoner dollar.
Det är lite mygg i år. Jag smällde 3 st i mitt sovrum, det var allt. Nu är här lugnt som i graven.
Borde vara mera plats i bilen än på nervägen, i och med alla drycker vi hade med oss hit, som nu är urdruckna. Men det är mycket glas och burk och kartong som ska till återvinningsstationen 2 mil härifrån.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Min katt Sture bara äter och äter. Kan han ha mask trtts att han bara är innekatt?
Egentligen är allt bara på låtsas.
Lyssnar på "Barn av vår tid" med Nationalteatern. Minns mina barn- och ungdomsår med deras musik. Man var ju så häftig när man rökte. Tufft var det även att ha dåliga betyg i skolan. Jag hade några ettor, men tror en femma faktiskt. Minns att hasch blev populärt, speciellt bland de som lyssnade på reagge. Men det provade jag aldrig. Jag drack inte ens alkohol.

Scratch art for adults