Löning ...
Moderator: Moderator 1
Re: Löning ...
Betalade alla räkningar. Lika bra. De försvinner inte av att titta på dem. 

"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag har också betalat allt idag. Sambon ska swisha mig för hallmattan när han får lön. :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Skönt att pengarna kom idag. Jag hade bara 180 kr kvar på kontot.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Det ska tydligen va ett dåligt år för att tjäna pengar på börsen! Utifrån det kan det va klokt att behålla pengarna på bankkontot istället för aktier eller fonder!
Skulle aldrig falla mig in att investera i aktier och fonder. Om jag vore rik kanske, men inte på de pengar jag har idag. Om jag blev plötsligt rik finns det mycket jag skulle göra innan! Jag skulle köpa en fastighet.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Du har tänkt på det här?
Ja. Det är inte omöjligt att jag får en rejäl bunt pengar en dag. Då skulle jag löpa mig en fastighet som jag kan leva på.
-
- Guldmedlem
Vad har du tänkt mer?
Att om det blir några pengar över ska jag åka till Taj Mahal och Maccu Pichu. Osäker på stavning där.
-
- Guldmedlem
Jaha.. Du får köra lite wishfull thinking.. Du har väl hört om "The law of attraction"?
Absolut har jag hört om Law of Attaction. Vet inte om jag tror på det dock.
The law of attraction... Det var så jag fick schizofreni.
'cause the freak inside controls my mind