Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Nu var jag på något läger igen. Tvättade i deras maskin, men det blev stopp i avloppet och maskinens vatten tömdes ej. Pga detta blev det problem med bussen hem. Hur det nu hänger ihop.
Drömde också jag körde bil. Jag trodde jag körde framåt, tydligen backade jag. Jag skulle säga till min läkare att jag inte borde ha körkort.
Drömde också jag körde bil. Jag trodde jag körde framåt, tydligen backade jag. Jag skulle säga till min läkare att jag inte borde ha körkort.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Drömde massa drömmar om exet inatt, bara vanliga, konstiga drömmar men det var ändå trevligt.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Drömde att jag var tillbaka på psyket igen men alla hade koppel på sig? och vi var utomhus.
I natt sprang jag på motorvägen. Snabb som en gepard. Sprang om polisbilar. Haha!
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det ska du ta åt dig.mrsearlgray wrote: ↑22 Feb 2025, 08:36 Drömde att jag var tillbaka på psyket igen men alla hade koppel på sig? och vi var utomhus.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Drömde jag hade $5 miljoner i en "fransk bitcoin" och funderade på om det var dags att sälja av?
Drömde om choklad. Sambon hade köpt fyra marabou till mig, varav en extra stor.
Hunden drömde också i natt. Han skällde sådär sött i sömnen. <3
Hunden drömde också i natt. Han skällde sådär sött i sömnen. <3
Min hund har börjat snarka :-S
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Drömde att jag hade mitt kalas på lördag.
I natt var jag hos läkaren på vårdcentralen och fick konstaterat diabetes 2. Rätt jobbig dröm faktiskt.
Jag drömde en väldigt obehaglig dröm. Den var lång med massa sekvenser men jag ska inte gå in på hela. Men. En liten ettrig hund, med väldigt långa huggtänder. Högg sina tänder över Loppans nos. Jag tänkte fan har hunden rabies. Tänderna gick rakt igenom Loppans nos alltså inte själva näsknäppen utan mer det stora nospartiet. Loppan blev chockad och höll på att få panik, att slita sig loss. - Det hade blivit katastrof. Jag handlade på instinkt och bände isär käkarna på den lilla attackerande hunden med sabeltänder. Drömmen fortsatte den men detta är den springande punkten. Jag grät i sömnen och var svullen kring ögonen när jag vaknade.
Vartfan kommer allt drömmaterial ifrån? Jag tänker inte alls i de här banorna. Även om ettriga attackerande hundar får Loppan på defensiven och att hon vill försvara sig. Men med ålder och att jag alltid håller henne tillbaka vid hundmaten - har hon blivit lugnare och tryggare. Jag tar ansvaret för hennes hundmaten och trygghet och det far hon väl av. När hon är hos mamma som inte tar chefsskapet utan låter henne gå fritt, i tättbebyggt område och bland bilar - blir hon sjukt stressad.
Ingen rolig dröm, men jag funderar på vad jag kan lära mig om det här.
Vartfan kommer allt drömmaterial ifrån? Jag tänker inte alls i de här banorna. Även om ettriga attackerande hundar får Loppan på defensiven och att hon vill försvara sig. Men med ålder och att jag alltid håller henne tillbaka vid hundmaten - har hon blivit lugnare och tryggare. Jag tar ansvaret för hennes hundmaten och trygghet och det far hon väl av. När hon är hos mamma som inte tar chefsskapet utan låter henne gå fritt, i tättbebyggt område och bland bilar - blir hon sjukt stressad.
Ingen rolig dröm, men jag funderar på vad jag kan lära mig om det här.
I natt drömde jag att vi hade inbrott och att tjuven tog robotdammsugaren men inte laddstationen.