Klocktråden
Moderator: Moderator 1
Re: Klocktråden
Du får tåla lite kritik efter ett sådant uttalande.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det kan inte vara en seriös kontaktperson som sprider sådana skämt.
- Hercules723
- Hafniummedlem
- Hercules723
- Hafniummedlem
Öh, denne kontaktperson borde nog jobba med något annat än med människor. 

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Vi är individer och reagerar därför olika mycket på trauman. Vissa utvecklar inte ens ptsd efter ett trauma medan andra får väldiga problem med ptsd. Det går inte riktigt att jämföra mellan individer så där.Hercules723 wrote: ↑22 Nov 2021, 19:13Det var inte mitt jävla skämt. Det var vad min kontaktperson sa till mig. Hörru.
Jag har själv utsatts för sexuella övergrepp och är inte alls så känslig. Growth mindset.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Så är det ju. Kände bara för att försvara mig. Ber om ursäkt till Amandara. Ska inte skämt om sånt igen.Krokus wrote: ↑22 Nov 2021, 19:41Vi är individer och reagerar därför olika mycket på trauman. Vissa utvecklar inte ens ptsd efter ett trauma medan andra får väldiga problem med ptsd. Det går inte riktigt att jämföra mellan individer så där.Hercules723 wrote: ↑22 Nov 2021, 19:13Det var inte mitt jävla skämt. Det var vad min kontaktperson sa till mig. Hörru.
Jag har själv utsatts för sexuella övergrepp och är inte alls så känslig. Growth mindset.
-
- Guldmedlem
haha.. Jag var i samma sits förra gången..
Lärdom
Man kan inte veta vem som tar illa upp vad man än säger. Betyder det att man inte ska säga nånting då?
Lärdom
Man kan inte veta vem som tar illa upp vad man än säger. Betyder det att man inte ska säga nånting då?
Nej. Det betyder bara att man inte ska dra pedofilskämt. Som Richard sagt, barn och djur är fredade.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen