Löning ...
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Löning ...
Du kan ta det pö om pö.
Då jag arbetstränade, efter ett par månader sprang jag in i vägen. Jobbade från 12-2 varje vardag. Men underligt, sprang jag inte in i vägen då jag praktiserade i en secondhandbutik under gymnasiet. Och det var heldagar. Jag undrar liksom vad det som hänt med hjärnan att jag inte längre klarar minsta stress.
Då jag arbetstränade, efter ett par månader sprang jag in i vägen. Jobbade från 12-2 varje vardag. Men underligt, sprang jag inte in i vägen då jag praktiserade i en secondhandbutik under gymnasiet. Och det var heldagar. Jag undrar liksom vad det som hänt med hjärnan att jag inte längre klarar minsta stress.
Hercules,
Känner igen det där. I gymnasiet hade jag också praktik, heldagar. Det funkade bättre. Men efter psykosen är energin ett minne blott.
Känner igen det där. I gymnasiet hade jag också praktik, heldagar. Det funkade bättre. Men efter psykosen är energin ett minne blott.

Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nu är det 10 dagar till pengar. Har 300 kr kvar.
Oj, det var inte mycket, Mopa. Jag klarar mig på 200 kronor om dagen, ibland blir det lite mer.
Jag har 600kr. Vet inte om jag klarar det. Maten räcker nog några dagar iaf.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag har 30 kr kvar. Men då har jag mat och förnödenheter för flera veckor kvar. Men inget extra att ha roligt för. Samma varje månad. Sååå trött på detta. Har massor med höga räkningar som ligger och skvalpar hela tiden. Plus en restskatt på 4.000 pix som måste in senast november. Drar mig fram. 200 kr om dagen? Vilken lyx!
Egentligen är allt bara på låtsas.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har 700 kr kvar men lånade 100 kr av mor då bankenstrulade.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har 800 kr/vecka men då är hyra och räkningar inte inkluderat
Bara en sådan sak att kommunen betalar resorna för pensionärskort på lokaltrafiken gör en hel del.
Klarar mig på de pengarna. Dessutom lånar jag ut ca; något över 200kr/mån något mer, 20 kr till. Har försökt fråga varför just den summan, men han vill inte säga det och jag pressar inte honom om det. Jag har inte med det att göra
Bara en sådan sak att kommunen betalar resorna för pensionärskort på lokaltrafiken gör en hel del.
Klarar mig på de pengarna. Dessutom lånar jag ut ca; något över 200kr/mån något mer, 20 kr till. Har försökt fråga varför just den summan, men han vill inte säga det och jag pressar inte honom om det. Jag har inte med det att göra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com