Jag erkänner...
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Jag erkänner...
Har man sytt på en symaskin förut är de ganska lika varandra så sy raksöm tror jag mig om.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Hade lite problem med att tråden gick av. Men det löste sig när jag bytte trådrulle.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Guldmedlem
Jag erkänner att jag inte har rätt sinneslag för att skapa bra trådar.. Ingen av mina trådar har blivit riktigt framgångsrik :(
Det stämmer inte riktigt. Du finns ju överallt och har givit upphov till några långa inläggsvansar.
Egentligen är allt bara på låtsas.
-
- Guldmedlem
Önskar det vore bättre, men jag kanske är girig!
-
- Guldmedlem
Det är lätt att få en felaktiv syn på mig.. Jag är väldigt duktig på att göra första intryck, förra läkaren sa att mitt mående hade förbättras avsevärt dom senaste 3 månaderna. Ska träffa en läkare idag, ska försöka va ärlig om mitt liv det är bara det att jag utstrålar för mycket hälsa.
Du får sluta trolla, när du är understimulerad här på Viska.
-
- Guldmedlem
Äh.. man kan kräva..
Det pep när jag gick ut ur affären idag, men jag stannade inte. Var beredd på att någon skulle komma springande efter mig men det skedde inte. Naturligtvis hade jag betalt för alla mina varor. Kanske var det medicinerna i handväskan som gjorde att det pep.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Att jag inte vet hur man betalar en bussbiljett med mobilen. Syrran gjorde det.
Jag har ett busskort som jag laddar hos Väst-trafik. Det tycker jag är enklast.