Det stämmer- läkaren förlorade i förvaltningsrätten 1998, när jag hade LPT. Han blev sur. Jag sa inte mycket men jag tror att advokaten försvarade mig. Han talade med mig två gånger.
När sätts LPT?
Moderator: Moderator 1
Re: När sätts LPT?
Det är alltid samma visa för mig. Jag ringer polisen eller akutenheten och ber om hjälp och åker upp på vinst och förlust. Oftast blir det med förlust då jag alltid snackar till mig LPT endast genom att dela med mig om vad som försiggår i mitt huvud. Jag antar att jag är sjuk på riktigt.
Jag ringde akurenhwten i frågade on diabetes. Efter det skickade de psyk-ambulansen på mig. Vök på plats tyckte jag att jag gjorde bra ifrån mig. Då drämde de till med LPT.
Jag undrar vad du sa, när du ringde till akuten. Eller känner de dig så väl att de vet, när det är dags för intag, Fantasio.
Jag funderar lite på meningen att åka ut och in på avdelning. Varierar ditt mående så mycket?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Tack för era ord. Mig känner vården htuolb väl.
Jag fick LPT den 28:e oktober enbart på grund av att jag ställde specifika frågor om diabetes till AE. Fast de känner mig däruppe och skickade psykiatriambulansen på mig. Den bör ha kommit hela vägen från grannstaden Linköping.
Vad kan det ha varit för frågor?
Minns bara en fråga: behöver man beställa tid för att lämna urinprov?
Det måste vara skitjobbigt att vara inlagd så ofta.
Men Fantasio längtar efter att bli inlagd ibland.
Nja, längtar var väl att ta i. I början på en inläggning har jag fullt upp med mina knastankar och fåter, sedan kommer tristessen efter ett tag.