Fylletråd!

Hälsa eller testa funktioner.

Moderator: Moderator 1

Utomjordingen

Re: Fylletråd!

Post by Utomjordingen »

Ok!
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Kan man skjuta en levande död?
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Vet inte vad du menar men människor kan vara levande döda har jag hört i alla fall.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

MM.. kallas negativa symptom!

BADDUM TISCH
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Zombie var jag när jag hade Trilafon under hela 1990-talet!
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Jag vart väldigt passiv när jag hade zyprexa! Satt mest bara hemma och åt samt gick på affären för att hämta mer.. Det var som att livet tappa mening men zyprexan fick mig att strunta i det och bara fortsätta äta!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Jag sov 12-15 timmar dygnet under hela 1990-talet på grund av Trilafon. Sen när jag väl hade vaknat så tog det ytterligare 2-3 timmar till innan jag vaknade helt.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Fy bubblan!
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Psykevårdaren som bodde tillsammans med mig gick upp tidigt för att jobba och då låg jag och sov. Sen när hon kom hem från jobbet så sov jag fortfarande och då kunde hon säga: - "Men sover du än!?".
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Idag behöver jag bara 6-8 timmars sömn för att känna mig vaken! Det var uppvaknade i början av 2000-talet när jag fick Risperdal istället för Trilafon.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Image
Utomjordingen

Post by Utomjordingen »

Annars, jag tänkte om jag blir inlagd på psyket igen vilket jag inte hoppas på men om jag blir det så vill jag ha mer ordning än sist gång jag var inlagd på psyket På vilket sätt? Jo, jag köpte en fiberoptisk keps med olika färger. Varje färg betyder någonting. Psykevårdarna ska i så fall få en lapp med beskrivning på vad varje färg betyder för mig. Tillexempel, röd färg = upptagen, grön färg betyder = ledig, vit färg = kontakta mig, och så vidare.

"Produktbeskrivning
Vilken färg har du på kepsen? Frågan är snarare: vilken färg har du INTE! Varför välja när du kan ha regnbågens hela spektrum pulserandes på hjässan din! Det här är kepsen som aldrig tackar nej till festliga rave, precis som du!

Fiberoptisk LED Keps är en vit keps med inbyggd fiberoptisk LED med massvis av färgval. Välj mellan statiskt och pulserande ljus. Kepsen har inbyggt uppladdningsbart batteri (laddare medföljer). Finns i storleken one size för vuxna och säljs styckvis."

Image
Post Reply