Ska jag absolut köpa och testa, för det är 5 dagar med medicinering framför oss.
Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jodå, när min hund gick på kortisonkur nu i våras, verkade han gilla tabletterna! :)
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Jaha vad bra! :) men ofta när aptiten är nedsatt är det väldigt svårt med tabletter.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Nu har jag ätit som två vältränade bodybuilders. Så jag är redan på bättre humör.
Annars, jag ska inte klaga, men Richard, kan du inte fixa så att det kommer en e-post för lösenordsåterställning.. jag får inget mejl nämligen och jag har tittat i skräpposten. :)
Annars, jag ska inte klaga, men Richard, kan du inte fixa så att det kommer en e-post för lösenordsåterställning.. jag får inget mejl nämligen och jag har tittat i skräpposten. :)
Att jag somnade med blött hår igår, och nu står håret åt alla håll. Måste blöta ner det igen.
Folk som stirrar in i min lägenhet genom den öppna balkongdörren.
Jag bodde på en genfartsväg. Med den tyngre arten av Last-bilar.
tillika översyn på ett pool utomhus,
Hela den eran ansåg med anarki dvs . laglöshet.
Tex. i sen kväll spela fotboll i trapp huset.
Hon grannen lyssnad på en särskild låt från
Australien. Var somliga nomineringar
tillika översyn på ett pool utomhus,
Hela den eran ansåg med anarki dvs . laglöshet.
Tex. i sen kväll spela fotboll i trapp huset.
Hon grannen lyssnad på en särskild låt från
Australien. Var somliga nomineringar
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att om jag vill ha något måste jag gå ut, men vill inte, lite arg över värmen.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Att skendräktighet inte omfattas av min hundförsäkring. Ibland undrar jag om det är nån idé att ha försäkringar ens. De hittar alltid nåt litet kryphål så de slipper betala ut.
Va?! Vad dåligt! Min hunds försäkring innefattar inte tandproblem. Skitdåligt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Nä de säger att det är ett naturligt tillstånd med skendräktighet! Min försäkring täcker tandproblem om de beror på skada eller sjukdom, men inte problem som uppstår p g a dålig tandhygien ( tandsten). Det finns alltid nåt kryphål.
Vilket försäkringsbolag har du?