Haha! Har ännu inte köpt något mer till hemmagymmet och snart är det november. Känns sådär!
Vad planerar du att köpa?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad planerar du att köpa?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
En klocka.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Planerar köpa nya pennor, då jag typ har hundra tuschpennor som inte funkar.
Glöm inte att skruva på hatten på tuschpennorna.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag undrade varför tandkrämen alltid torkade. Då tipsade Krokus om
att var noga med att sätta på hatten. Nu torkar inte min tandkräm längre.
att var noga med att sätta på hatten. Nu torkar inte min tandkräm längre.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det var ett bra tips. Jag skruvar alltid tillbaka hatten på tandkrämen. Kom nu på att jag borde köpa en ny tandborste också! :)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Trådlös mus och tangentbord
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Sagt och gjort! Nu har jag köpt julklappar hos lyko för 555:40.
Det blev 2 doftljus, 2 rituals produkter och raggsockar. Nu har jag bara 2 julklappar kvar att köpa, och det är till min mamma och min lillebror. Lillebror är svårast att köpa till för han har redan allt i verktygsväg. Mamma är ganska enkel . Hon brukar skriva en önskelista så då är det bara att välja nåt från den.
Det blev 2 doftljus, 2 rituals produkter och raggsockar. Nu har jag bara 2 julklappar kvar att köpa, och det är till min mamma och min lillebror. Lillebror är svårast att köpa till för han har redan allt i verktygsväg. Mamma är ganska enkel . Hon brukar skriva en önskelista så då är det bara att välja nåt från den.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
julklappar! har börjat lite men vet fortfarande inte vad jag ska köpa till min ena syster 
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag har precis köpt födelsepresent till vännen. Något hon önskar sig.
Nu har jag fått min nya mobil och lagt in nytt Mobilt bank-ID. Så nu är det bara att shoppa! Planerar att köpa ett par justa hörlurar, typ in-ear med mikrofon. Gör inget om det är sladd. Har sett ett par fina Sony för 399 kr. Det är i min prisklass.
Nu har jag fått min nya mobil och lagt in nytt Mobilt bank-ID. Så nu är det bara att shoppa! Planerar att köpa ett par justa hörlurar, typ in-ear med mikrofon. Gör inget om det är sladd. Har sett ett par fina Sony för 399 kr. Det är i min prisklass.
Egentligen är allt bara på låtsas.
Ska köpa köttfärs och göra köttfärslimpa. Har gjort det tidigare, då blev det inte så gott men ska testa igen.