Har du nyss klivit upp tråden!
Moderator: Moderator 1
Re: Har du nyss klivit upp tråden!
Ibland så sover jag så djupt att jag inte vaknar när telefonen ringer
Vaknade att mobilen ringde imorse. Första tanken var att någon dött. Det utlöste rädsla så klart.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- Guldmedlem
Klockan 01:00!
Japp! Har just vaknat. Försöker gnugga sömnen ur ögonen nu, men har sovit sedan 18.30 tiden igår.
Ja, har nyss vaknat (av klockan kl 8), men jag befinner mig nu i sängen igen. Kändes inte som jag hade sovit klart.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har precis kommit upp, znoozade i typ 1 timme
Ja visst gör det ont när knoppar brister
God morgon!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Har varit vaken en halvtimme, gått hundarna och gett dem frukost, men nu befinner jag mig i sängen igen. Somnar nog om.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Gick upp 04.30 (egentligen 05.30 med sommartid) :)
Ja, jag har nyss klivit upp. Tog extra lång sovmorgon idag.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Somnade sent, fick sömn sov bra och det kändes bra. Var vaken några timmar men somnade om och sov till kl 1100 ungefär, så det blev sovmorgon. Det var likadant igår, därav somnade jag sent. Får inte lov att göra det i morgon då arbetsveckan börjar. Måste vara vaken i god tid till hemtjänsten kommer förhoppningsvis kl 10.00
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com