Tråden om snabbmat

För de som vill träna upp sig eller gå ner i vikt.

Moderator: Moderator 1

Fantasio
Rodiummedlem

Re: Tråden om snabbmat

Post by Fantasio »

jag grunnar på att gå till Spicy hot imorgon. Köpa en het rätt och en portion vårrullar. Men det stannar väl vid en fantasi som vanligt. Inte för intet jag kallar mig Fantasio.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Idag blev det en Italian BMT från Subway. Gott!
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

När jag var på Subway sist var det något hårt i mackan. Ett tag var jag orolig över att en tand gick sönder, men det var övergående. Jag tappade aptiten.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Det förstår jag, Krokus. Själv har mackorna jag köpt varit till belåtenheten.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Hade det varit förr om åren hade jag beställt en pizza idag. Men jag nöjde mig med att mikra några köttbullar. Det är vansinnigt dyrt med en pizza, 90 till 100 spänn. Finns även dyrare att köpa.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Förra nyår var jag ute och turistade. Staden som jag var i hade inget större utbud, speciellt inte runt nyårsafton. Hur som helst åt jag pizza till lunch någon dag och det var en av de konstigaste pizzorna som jag någonsin hade ätit. Den var skitstor, mättande och dessutom var det köttfärs med lök på den. Minns inte namnet på den.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag ska försöka handla thaimat på vägen hem från frisören imorgon. Tar en rätt + vårrullar. Det ska jag väl stå mig på ett bra tag?
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag hade inte tid med thaimat igår, då syrran med dotter o jag skulle ta farväl av pappa. Idag har jag inte varit utanför dörren (förutom när jag varit nere på gården och rökt). Jag fick fyra kartongrätter som mina föräldrar hade i sin frys och har ätit en igår och en idag. Då har jag mat på torsdag och fredag fixad. Men visst är jag sugen på en pizza. Brukar ta Husets special, El Ninjo eller Mexicana.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag går alltid till samma pizzeria och handlar. Den ligger bara ett par hundra meter bort, snabbt och smidigt. Men de uslingarna har höjt sina priser. En kebabrulle kostar 90 kronor till exempel. Pizzerian är välbesökt, den går säkert jättebra. Jag ska försöka hålla i pengarna, men så här dags blir jag så sugen på något gott att äta.
Klankedinken
Guldmedlem

Post by Klankedinken »

Beställer från foodora Just nu! Det blir en vanlig vesuvio och en ben and jerrys!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Max hamburgare ser goda ut. Jag har inte varit där på flera år dock. Crunchy nacho burger eller kanske DeliVery cheezy burger. Nån som har åsikter om Max urval och kvalitet?
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Max är helt ok, men de har i stort sett alltid för mycket peppar på sina hamburgare.
Post Reply