Valet 2022
Moderator: Moderator 1
Re: Valet 2022
Förstår inte folk som vill byta utseende???
In a world where you can be anything, be kind.
Jag ser ut som en kratta men jag vill inte byta utseende. :D
Om jag vore stenrik skulle jag göra en massa behandlingar. Kanske inte operationer, men laserbehandlingar, fillers osv skulle jag göra, om jag hade det gott ställt. Men nu har jag ju inte det. Så jag får finna mig i att åldras. Mitt mål är inte längre att se ung ut, utan att se fräsch ut för min ålder.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Inte fillers och annat, ser så konstgjort ut..
Det finns sådana traktor hjuls spårs rejält tilltagna.....
Som ögonbryn....
Som ögonbryn....
Jag har inte i mitt mindset fixers på olika sätt. Jag är för ful för det - basically. Annars tänkte jag ett tag att fixa ögonfransarna. Men nej det skulle nog se konstigt ut. Klippt luggen o nöjd med det.
Ofta ser jag tjejer som har förstorat läpparna (för mycket) och även har fransförlängning. De ser slitna ut! Vet inte om de använder botox i pannan och fillers i kinderna också? Det är nog lätt hänt att det blir för mycket. Naglarna är ofta fixade också. Nej, jag vågar inte göra något ingrepp i ansiktet. Har funderat på fransfärgning, men inte ens det vågar jag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Du är ung. Men för mig. Nej det är som ingen idé.
Vad jag har förstått så är de som sysslar med fillers och sånt är inte utbildade. Det såg jag på TV, de är bara vanliga tjommar som leker med nålar. Det kan bli allvarliga skador.
Vad skönt att Annie Lööf är ett otäckt minne blott. Hon ledde vad som en gång var böndernas parti, men drog det kraftigt åt vänster, samtidigt som hon förfäktade globalism och hejdlös och fortsatt massinvandring. Jag förstår inte varför vi har öppna dörrar och tar emot hundratusentals främlingar årligen.
Annie Lööf lyckades komma från Gotland med livhanken i behåll i somras.