nej den gick inte heller!Richard wrote: ↑19 Jan 2022, 11:20Det finns nog i form av annan tillverkare, som heter typ Bupropion eller nått sånt.mrsearlgray wrote: ↑19 Jan 2022, 11:15 skulle beställa Voxra igår men då står det på receptet att den inte säljs i sverige längre? så nu har jag ingen morgonmedicin men som tur är har jag telefonsamtal med en sjuksköterska idag så får fråga vad som har hänt
Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Vad irriterar dig just nu?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hade det fungerat hade det inte funnits problem med övervikt i samhället.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Stockholms kollektivtrafik irriterar mig just nu. Åker en gammal tunnelbanevagn, som både låter högt och vibrerar.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
provade ett annat apotek och nu gick det att beställa! :)mrsearlgray wrote: ↑19 Jan 2022, 11:26nej den gick inte heller!Richard wrote: ↑19 Jan 2022, 11:20Det finns nog i form av annan tillverkare, som heter typ Bupropion eller nått sånt.mrsearlgray wrote: ↑19 Jan 2022, 11:15 skulle beställa Voxra igår men då står det på receptet att den inte säljs i sverige längre? så nu har jag ingen morgonmedicin men som tur är har jag telefonsamtal med en sjuksköterska idag så får fråga vad som har hänt![]()
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Åker buss, som verkar ha värmen på högsta effekt. 
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Att jag behöver en teleport om jag inte ska bli sen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Är uppdaterad och har senaste Linux mint- I huvudet är det barnprogram för vuxna skall tydligen bli soldat
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Är genomkall. Blåsten asså över öppna landskap.
Har irriterande svinkoppa i mungipan som inte vill läka