Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Andra dagen nu utan varmvatten. Jag tycker inte att man blir ren av att tvätta sig i kallvatten. Så jag kokade upp en kanna hett vatten och hällde i vasken. Blandade med kallvatten till en skön temperatur och kunde så tvätta mig.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Har du inget varmvatten i lägenheten?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Åt 500g lösgodis på bion. Tyckte inte det var gott ens. Ska försöka tänka på det nästa gång jag funderar på lösgodis.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vaknade nu mitt i natten igen, vet inte varför?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Nej precis. Varmvattnet är avstängt p g a underhållsarbete i värmesystemet.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
När jag kom hem upptäckte jag att en vätska läckt ut i ryggsäcken. Allt var blött.
Skit också. Hantverkarna har åkt och det finns fortfarande inget varmvatten.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ett paket verkar hamnat fel igen.. så irriterad så jag nästan spricker! 

- Hercules723
- Hafniummedlem
De håller på att byta ut värmesystemet. Men jag tycker det är dåligt att de inte sätter på varmvattnet innan de gör slut för dagen.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Okej ! Då vet jag varför det blivit så..