Vad drömde du i natt?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad drömde du i natt?
Drömde att jag gick i terapi och att vi pratade om mitt förra jobb.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det var nån efter krigstid. Vi gick in i en gammal nedlagd kontorsbyggnad och hitta massor med systemkameror. Värdefulla grejer. Jag kan inte minnas vem jag var där med. Men nån var det.
Richard jobbade fulltid som sopåkare. Jag sökte också jobb som sopåkare. Skulle ersätta mitt nuvarande jobb. Det konstiga var att vi åkte motorcykel, men på något sätt lyckades vi tömma soptunnor.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Drömde att en AI, kallad Åsa, stämde en person för (verbal) misshandel.
Min hjärna gillar att leva i framtiden, verkar det som. Är lite före i tiden där, måhända... Men, tänk om AI kan bli så självmedvetna att de tar illa upp.
Min hjärna gillar att leva i framtiden, verkar det som. Är lite före i tiden där, måhända... Men, tänk om AI kan bli så självmedvetna att de tar illa upp.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
hade hemsk mardröm som kändes som en hel livstid...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag drömde om mitt livs kärlek. Att det var besvarat.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Drömde massa. Jag drömmer mycket och intensivt nu när jag slutat med imovane. Det ser jag som ett positivt tecken - att jag sover på ett normalt sätt, att hjärnan får chansen att bearbeta saker. Vrida vända och vaska. Bättre bearbeta på natten än på dagen - dagens bearbetning tar energi och tid. Från annat som man hellre vill göra. Men behöver man sömnmedicin så behöver man - jag har behövt det i herrans massa år!
Drömde jag skulle få en annan medicin istället för testosteron. Den hette vanhelsesedin.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Minns tyvärr sällan drömmarna nuförtiden
/Dave
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
"dont give in to hate, that leads to the dark side" - Obi Wan Kenobi, Jedi Master
Jag var på mitt gamla jobb, men istället för att pressa plåt, så skulle man stansa guldmynt i en press.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/