Vad irriterar dig just nu?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad irriterar dig just nu?
Vet inte hur man blockar, men jag slänger alla sådana och liknande epostmeddelanden utan att läsa dem.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Markera "skräppost" så hamnar de där från den adressen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Att det skall regna och blåsa så mycket att de varnar för att gå ut. Detta då jag vill handla idag. Fel dag att regna på för min del.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
-
- Guldmedlem
kan berätta vad roligt jag kan få i min epost-låda!
Senast var det "central bank of gandia" dom undrade om jag ville investera!
Sen är det många tjejer som skriver till mig på knagglig svenska:
"När det blir mörkt vill jag ha dig! Får jag det?"
"Är du singel och vill du knulla?"
Bella37 skriver "Är du som jag och vill gå rakt på sak?"..
Mycket angelägna damer det här!
Jag stör mig på chefen på DV. Som fick mig stt sluta för att hon ifrågasatte min närvaro. Även om jag inte är närvarande jämt är DVn viktig för mig - inte för chefen utan för kompisarna. Näring. Själslig.
-
- Guldmedlem
På min DV är det folk som är borta ibland och så kommer dom och så försvinner dom..
Usch vad jobbigt, blir också helt nervös av sånt. Ringde anonymt till mig, men jag hade ljudlös på. Sedan blev jag stressad över detmemphis wrote: ↑29 Jan 2022, 01:29 Fick nyss ett epost- meddelande som hade mitt namn följt av: du är på väg att begå ett allvarligt misstag.
Någon försöker alltså skrämma upp mig. Vilket inte är så svårt kan jag säga.
Vet inte vad dessa hackare vill. Är de ute efter mina pengar så finns det inte så mycket att ta där. Vad annars kan de vilja?
Pengar (utpressning) är det enda skäl jag kan komma på. Men då har de gått på fel person. Jag lever ju hand ur hanske, eller vad det heter.
Jag tror att det är ryssar som hackat min telefon.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det beror på, om det bara är i e-posten de stökar kan jag nog vänja mig vid det. Men om de är inne i min telefon kan jag inte bara släppa det.
Jag har fått skit I min telefon för att jag porrsurfat nån gång. De har en av mina mailadresser. Jag får mycket mess om att jag har 5 virus på telefonen och att jag ska signa för nåt antivirusprogram. När jag kollar på telefonens säkerhet så har jag noll virus. Jag får virus på telefonen om jag accepterar mailens önskan. Mail med virus. Skit.
Men de kan väl inte ta över telefonen? Jag har ju alltid haft en IT kille som fixat så man inte fick virus och sånt. Nu är jag helt själv, men jag är aldrig ute på konstiga sidor, och hoppas att det räcker, för att slippa skiten..