Vad har ni gjort idag?

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

mrsearlgray
Iridiummedlem

Re: Vad har ni gjort idag?

Post by mrsearlgray »

har tränat och läst klart boken vassa föremål, det gick segt att läsa den och jag listade ut slutet redan innan jag var halvvägs... men annars ganska bra men ingen ny favorit.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Har gjort ett fotoalbum på nätet med foton på familjen för 2021.
Promenerat en liten sväng
Tvättat
Bokat tid till tandläkaren
SpaceCorp
Lutetiummedlem

Post by SpaceCorp »

Har spelat The Sims 4. Där har jag adopterat 3 hundar, skaffat ett stort snyggt hus och satt in en julgran. Dvs allt jag skulle gjort om jag var frisk. :lol:
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Kom i god tid till Sahlgrenska idag. Var hos läkare ett kort tag,. som kunde konstatera att det inte hänt något på ett par månader och bestämde att kalla på återbesök om 6 mån. När jag kom hem satte jag mig framför datorn och sov i omgångar bort eftermiddagen, inte meningen men ögonen bara föll ihop och jag sov. Vet inte om jag somnar inatt. Herr sprutkarl kommer nog vid 10 tiden, undrar om jag vaknat då?
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Varit på Träffpunkten, städat lägenheten med boendestöd (Igår 3/1)
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Morgonpromenad vid 8. Sen gick jag och la mig igen eftersom jag var väldigt trött. Är ofta väldigt trött när det är dags att gå upp. Har fått en möjlig förklaring i och med smarta klockan. Jag sover för lite djupsömn.

Sov sen till kl 12. Sen blev det frukost och en lång promenad på 8000 steg. Sen blev det middag. Det är vad jag hunnit med hittills idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Varit till återvinningen.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Har haft sjuksköterska här och fått injektion med medicin därefter min KP mitt på dagen därefter suttit vid datorn trots att jag behöver göra ett handtag med städningen då jag inte kunde ta emot hemtjänsten igår då jag var på Sahlgrenska sjukhuset. Behöver göra rent kyl och spis, borde frosta av frysen också ta golvet i köket. Allt hänger över mig att göra med det snaraste.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Har gått 10399 steg hittills. Det är lite mindre än igår, men igår gick jag även till affären.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

SpaceCorp wrote: 03 Jan 2022, 18:37 Har spelat The Sims 4. Där har jag adopterat 3 hundar, skaffat ett stort snyggt hus och satt in en julgran. Dvs allt jag skulle gjort om jag var frisk. :lol:
Fin bild! 👍
Hercules723
Hafniummedlem

Post by Hercules723 »

SpaceCorp wrote: 03 Jan 2022, 18:37 Har spelat The Sims 4. Där har jag adopterat 3 hundar, skaffat ett stort snyggt hus och satt in en julgran. Dvs allt jag skulle gjort om jag var frisk. :lol:
:mrgreen: Jag spelar Sims 3. Men det blir inte så mycket spelat.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

memphis wrote: 04 Jan 2022, 17:43 Har gått 10399 steg hittills. Det är lite mindre än igår, men igår gick jag även till affären.
Oh my god!! Jag gick en km.. hi hi
Men tänker att det är bättre än inget..
Post Reply