Conspiracies and aliens

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Conspiracies and aliens

Post by memphis »

Nu över till något helt annat.

Vad hände egentligen med koranbrännaren? Inte ett ljud om det i media.

De självklara frågorna som jag söker svaret på är: Vem mördade honom?!! Hur gick det exakt till? Vad var det för mordvapen? Har polisen någon misstänkt i nuläget?

Är inte detta det första man tänker efter att ett mord har skett?!
Vad är det för fel?
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Polisen vet mer än de kan säga, sa de på nyheterna nyligen.
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

En Iranier, som bränner koranen i Sverige, svenskar mördas till följd av masshysteri i det muslimska riket. Sverige får kollektivt skulden för att en Iranier bränner koranen, i Sverige, och svenskar mördas. Han fick sitt straff. Förrädare.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Jag kan tänka mig att det är nån internationell torped som skjutit honom. Men har inte svenska folket rätt att veta hur detta exakt gått till?!!
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Han som brände koranen och blev mördad var kristen eller ateist från Irak.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
zoegas
☢️ Prometiummedlem ☢️

Post by zoegas »

Hans kompis säger att han står på tur. Det blev ingen skyddad identitet och nån fjöre från Polisen sade att - Inte alla går med på personsskydd. Han hade inte ens socialbidrag, så han haft möjlighet att gömma sig.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Lars Vilks fick livvakter för flera miljoner per år. Det gör nog inte Sverige om.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Det finns gott om importerade galenpannor i landet. Tror det var lokala förmågor som låg bakom avrättningen. Har för mig jag läste att polisen hade några misstänkta för dådet, men inte kunnat bevisa eventuell skuld.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Vad jag menade är att det är väldigt tyst om just detta mord. Mordutredningar brukar annars vara förstasidesstoff. Det ruvar en uggla i mossen.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Svenskarna är väldigt rädda för att reta upp muslimer. De är en stor maktfaktor. Många svenskar står också på islams sida mot USA och Israel.
Post Reply