jaha.. Eller människor i trapphuset, jag slår vad om att han hör musiken i våran byggnad väldigt bra!
Tråden om hundar
Moderator: Moderator 1
Re: Tråden om hundar
Menar du att grannen låter arg? Eller är det hunden som är arg?Klankedinken wrote: ↑08 Oct 2021, 17:46Min grannes hund i andra huset skäller ofta.. han låter arg.. Tror antingen att det beror på uppfostran eller så är hunden uppjagad.. jag tror hunden känner starka känslor.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- Guldmedlem
tror det är en hanhund
Även hundar har intressen. Min gamla hunds hobby var att jaga möss. Det lät jag henne göra ibland. Min nuvarande hunds stora intresse är att möta andra, hon är väldigt social.
Hundar har olika personligheter precis som människor.
Hundar har olika personligheter precis som människor.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen

Min sötnos ligger och slappar i mitt knä.
Min mamma hade en tax som hette Priffe.
Blogg, dagbok och hemsida: https://www.richardhandl.com/
Fin hund Krokus !
Min hund och jag var ute på en fin promenad i byn nu i eftermiddags, litet tag sen vi gick 1 timmes promenad nu, vädret är soligt och fint, hög klar luft
fint promenad väder.
Min hund och jag var ute på en fin promenad i byn nu i eftermiddags, litet tag sen vi gick 1 timmes promenad nu, vädret är soligt och fint, hög klar luft
fint promenad väder.
Åh hjälp nåt så hemskt! Min hund lekte med en pinne i nysnön, och då lossnade en bit av pinnen och satte sig på tvären i munnen!!!!! Hon gjorde spyljud och ålade sig men pinnen satt fast! Jag fick nästan panik där ett tag men vi sitter fast ute på landet i årets första snöoväder så jag kände att det fanns inte några alternativ, jag var tvungen att få loss pinnen . Kände med handen långt nästan ner i halsen på henne men kände ingen ting där. Det var inte lätt kan ni tänka, att köra ner handen i gapet på en hund som har panik!
Men halsen var tom, pinnen satt i överkäken fastklämd mellan tandraderna. Det var ganska lätt att få bort den med handen. Hon blev mycket glad och lättad!
Men halsen var tom, pinnen satt i överkäken fastklämd mellan tandraderna. Det var ganska lätt att få bort den med handen. Hon blev mycket glad och lättad!
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Åh, obehagligt!
Skönt att höra att det gick bra till slut!

Skönt att höra att det gick bra till slut!
-
- Guldmedlem
Gillar hundar köttbullar?
Klart att hundar älskar köttbullar! Men de ska inte äta det så gärna p g a att det är lök i köttbullar. Det är olika hur känsliga hundar är för lök, så bäst att låta bli. Men min hund brukar få EN köttbulle. Och så får hon smaka den råa färsen naturell.
-
- Guldmedlem
Jag gillar köttbullar så jag är lik en hund! Gillar du mig nu?