Det här unnar jag mig idag
Moderator: Moderator 1
Re: Det här unnar jag mig idag
"Råkade" unna mig kladdkaka med mjukglass. Sedan åt jag upp sambons chokladglass också. Han var mätt.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Gjorde egen glass i går, har ätit idag, den är god
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Tog en magnum mandel idag dagen till ära. Loppan åt upp halva.
Amandara,
Inte choklad väl?
Inte choklad väl?

Lite choklad blev det.
När hon åt upp satsen med rocky roads med 70% mörk choklad var hon superdålig. Det var en olyckshändelse en julafton. Jag hade ställt ifrån mig chokladen i ett förråd och glömt bort den i det allmäna stimmet. Jävligt dumt gjort av mig. Veterinären hade helgstängt. På natten jagade hon genom stan med mig efter. Rödögd och förgiftad. Som tur är klarade hon den persen. Det var djupt obehagligt att se henne så sjuk och stressad.
Nötter o loka
- Hercules723
- Hafniummedlem
Vid väl valda tillfällen så
- Hercules723
- Hafniummedlem
Fint att det ordnade sig för hunden.amandara wrote: ↑30 Jun 2021, 21:09 När hon åt upp satsen med rocky roads med 70% mörk choklad var hon superdålig. Det var en olyckshändelse en julafton. Jag hade ställt ifrån mig chokladen i ett förråd och glömt bort den i det allmäna stimmet. Jävligt dumt gjort av mig. Veterinären hade helgstängt. På natten jagade hon genom stan med mig efter. Rödögd och förgiftad. Som tur är klarade hon den persen. Det var djupt obehagligt att se henne så sjuk och stressad.

Ja det var för väl.
Oj, läskigt!amandara wrote: ↑30 Jun 2021, 21:09 När hon åt upp satsen med rocky roads med 70% mörk choklad var hon superdålig. Det var en olyckshändelse en julafton. Jag hade ställt ifrån mig chokladen i ett förråd och glömt bort den i det allmäna stimmet. Jävligt dumt gjort av mig. Veterinären hade helgstängt. På natten jagade hon genom stan med mig efter. Rödögd och förgiftad. Som tur är klarade hon den persen. Det var djupt obehagligt att se henne så sjuk och stressad.