Löning ...
Moderator: Moderator 1
Re: Löning ...

"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
-
- Guldmedlem
Jag vill ha pengar nu!
Money money money
Must be funny
In the rich mans world.
Must be funny
In the rich mans world.
"Om du inte en gång varit genomdränkt av svett, kan du inte vänta dig att få se ett palats av ädla stenar och juveler uppenbara sig på ett grässtrå." (Zenmästare)
Du som är rik Klanke. Ska du inte skänka en del av din förmögenhet till hjälp åt Ukraina? Det kanske du redan gjort?Klankedinken wrote: ↑02 Mar 2022, 05:12 Långsamt men säkert ökar min förmögenhet.. snart kommer nästa löning och då blir det åka av!
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Skulle själv betrakta om någon sade åt mig, vad jag skall lägga mina pengar på, som högst oförskämt. Gör det själv som du säger åt andra att göra.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ja, men om man gör stor sak i att man är rik och blir allt rikare tycker jag att det är bra man får höra det. Sen var det ett förslag. Jag sa inte vad han skulle göra.Nissegossen wrote: ↑09 Mar 2022, 12:05 Skulle själv betrakta om någon sade åt mig, vad jag skall lägga mina pengar på, som högst oförskämt. Gör det själv som du säger åt andra att göra.
Hur vet du att jag inte redan gjort det själv?
Edit: Sen vet jag förstås inte hur många miljoner Klanke har.
-
- Guldmedlem
Jag läste i min skattesedel att jag hade 2100 i skattefria avdrag... det var för min gåva till röda korset!
Klankedinken wrote: ↑09 Mar 2022, 13:39 Jag läste i min skattesedel att jag hade 2100 i skattefria avdrag... det var för min gåva till röda korset!
-
- Guldmedlem
Som väntat får jag betala tillbaka cirka 3900 kronor för överbetalt bostadstillägg.. Inga problem säger jag och pungar ut!
Hm, får man göra avdrag för sitt givande? Jag har också gett till röda korset.Klankedinken wrote: ↑09 Mar 2022, 13:39 Jag läste i min skattesedel att jag hade 2100 i skattefria avdrag... det var för min gåva till röda korset!
-
- Guldmedlem
Det betyder bara att du inte behöver betala skatt för ditt givande tror jag!Zoidar wrote: ↑09 Mar 2022, 13:42Hm, får man göra avdrag för sitt givande? Jag har också gett till röda korset.Klankedinken wrote: ↑09 Mar 2022, 13:39 Jag läste i min skattesedel att jag hade 2100 i skattefria avdrag... det var för min gåva till röda korset!