Skönt!Koi wrote: ↑12 May 2022, 20:18Jag orkar inte med hår. Så jag har snaggat mig.Santina wrote: ↑12 May 2022, 20:14 Imorgon bitti ska jag klippa håret. Tänkte klippa lugg. Har inga jättehöga förhoppningar att det blir bra, men jag har haft lugg förut och kände att jag vill ha det igen. Sidolugg.
Sen är det skola och efter det hoppas jag på att åka till Stockholm, men lite oklart hur det blir. Min kompis är på Raised fist på Grönan ikväll så vi kunde inte snacka om saken.
Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Telefontid med läkaren. Vi ska diskutera blodvärden. Hoppas att de ser bra ut. Fingers crossed.
'cause the freak inside controls my mind
Nja. Vissa saker är borta. Men andra är kvar. Rösterna är kvar. Tankeläsning är borta. Känner att folk spanar. På mig. Det är frustrerande. Rösterna är inte snälla.
De avskrev LPT. Så jag åkte hem. Öppenvården tyckte det. Var för tidigt.
Målningen är själens spegel
Jag får ej ha mer än. En veckas piller hemma nu.
Öppenvården kommer på måndag. Och hämtar halva apodos. Och kollar så jag ej samlat mer.
Öppenvården kommer på måndag. Och hämtar halva apodos. Och kollar så jag ej samlat mer.
Målningen är själens spegel
Det är ett helvete, folk anar inte. Hoppas det klingar av.
De kunde trots avskriven LPT gett dig en plats på en avd och hjälpt dig. Otroligt dålig behandling skrämmande att se att sjukvården tar så lite notis om dina svårigheter. Bottenbetyg till din inläggning.
Eurovision song contest final!!!!!!
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Kanske God Man kommer, då jag tänkt beställa mat på nätet och han hjälper mig handla på nätet med bank ID. I morgon eller på söndag, går inte det blir det någon gång i nästa vecka.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Kanske tar mig en sovmorgon i morgon.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen