Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Re: Hur mår du?
Är stressad igen. inte så farligt som när jag var inlagd men tillräckligt för att ha svårt att koncentrera mig.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Låter inte alls kul det där, mrsearlgray! Är det något speciellt som stressar dig?mrsearlgray wrote: ↑14 Jul 2024, 19:38 Är stressad igen. inte så farligt som när jag var inlagd men tillräckligt för att ha svårt att koncentrera mig.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Ja, ekonomin... Ska dock träffa kurator för att få hjälp med allt sånt men det känns så hopplöst.femfemman wrote: ↑14 Jul 2024, 19:41Låter inte alls kul det där, mrsearlgray! Är det något speciellt som stressar dig?mrsearlgray wrote: ↑14 Jul 2024, 19:38 Är stressad igen. inte så farligt som när jag var inlagd men tillräckligt för att ha svårt att koncentrera mig.
Kan du inte söka fonder för att dryga ut ekonomin.
Men det är ju jättebra att du tar hjälp av kurator. Jag gjorde själv det en gång i tiden för att jag inte visste vart jag skulle ta vägen med mina ekonomiska bekymmer. Hon hjälpte mig söka fonder och strukturera tankarna lite.mrsearlgray wrote: ↑14 Jul 2024, 19:59Ja, ekonomin... Ska dock träffa kurator för att få hjälp med allt sånt men det känns så hopplöst.femfemman wrote: ↑14 Jul 2024, 19:41Låter inte alls kul det där, mrsearlgray! Är det något speciellt som stressar dig?mrsearlgray wrote: ↑14 Jul 2024, 19:38 Är stressad igen. inte så farligt som när jag var inlagd men tillräckligt för att ha svårt att koncentrera mig.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
jo ska kanske få hjälp med det också nu. har ju aldrig fattat hur man gjort det förut.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
ja precis, det är tur det finns resurser som kan hjälpa till att styra upp saker lite kanske...femfemman wrote: ↑14 Jul 2024, 20:06Men det är ju jättebra att du tar hjälp av kurator. Jag gjorde själv det en gång i tiden för att jag inte visste vart jag skulle ta vägen med mina ekonomiska bekymmer. Hon hjälpte mig söka fonder och strukturera tankarna lite.mrsearlgray wrote: ↑14 Jul 2024, 19:59Ja, ekonomin... Ska dock träffa kurator för att få hjälp med allt sånt men det känns så hopplöst.
Det finns fonder som inte tillräckligt många söker.
Jag vill inte söka fondpengar. Tycker jag reder mig bra utan. Bättre fondpengar går till de som har det tuffare ekonomiskt, tänker jag.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Det är som att jag inte vill somna. Hade en så totalt omskakande dröm i natt att jag vaknade nästan psykotisk. Den handlde om att jag lever i två parallella världar samtidigt. En när jag är vaken, och den andra när jag sover, och dessa två världar ligger i stor konflikt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Låter besvärligt. Kan förstå det där med två parallella världar.memphis wrote: ↑15 Jul 2024, 00:34 Det är som att jag inte vill somna. Hade en så totalt omskakande dröm i natt att jag vaknade nästan psykotisk. Den handlde om att jag lever i två parallella världar samtidigt. En när jag är vaken, och den andra när jag sover, och dessa två världar ligger i stor konflikt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ja, det låter psykosanstruket. Ska du prova att lägga dig snart?