Slasktråden

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Re: Slasktråden

Post by memphis »

Har börjat med en ny rutin och det är att jag smörjer in händer och fötter när jag går till sängs. Det lär ska göra fötterna supermjuka och fina.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jocke
Iridiummedlem

Post by Jocke »

Det började klia i ena foten igår kväll. Jag smorde in och satte på sockarna. Kunde då sova.
Cosmos
Rheniummedlem

Post by Cosmos »

Har just sett en BlueRay; Intersteller. Såg att den skulle gå på TV ikväll med reklam och allt så att det var betydligt bättre att se den så här. Kan rekommendera filmen till alla scifiktion-älskare.
Egentligen är allt bara på låtsas.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Måste bara duscha och tvätta håret. Men hade tänkt sova och göra det i morgon.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Har duschat och tvättat håret.
Krokus
Rodiummedlem

Post by Krokus »

Idag har jag duschat men inte tvättat håret. Jag är lat och tvättar eländet (håret) en gång i veckan. Ibland sköljer jag igenom med vatten. Hahaha
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

"En bok om Swedenborgs lära och allmänna reflektioner kring filosofi samt en personlig berättelse om hur författarens liv påverkats av Swedenborgs idéer. Det är även ett försök att definiera himlen efter existens villkor som varit ett evigt problem..."
https://www.bokus.com/cgi-bin/product_s ... osef%20Ask
" Kanaler från himlen från en fallen Messias i en fallen värld" heter boken, vilken skrivits av en bekant till mig. Jag köpte ett exemplar och gav bort i julklapp.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Kunde du inte ha köpt nåt trevligare till din svåger? Och din syster som ställer upp så mycket skulle ha en fin present också. Ursäkta att jag är rättfram, men det är dålig stil.
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Nu blir jag paranoid. Var läste du att jag gav bort boken till min systers man? Jag får väl sticka till dem och barnen varsin trisslott.
Geta
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by Geta »

Nej, trisslotter är lika dåligt!
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Ja en trisslott är tråkigt. Men det är bättre än ingenting. Men om det var min syster som hjälpte mig så ofta skulle hon ha fått nåt fint. Jag hade gått in på Åhléns parfymavdelning och köpt henne en Kenzo parfym. Eller nåt annat som ögonen föll uppå. Kanske badprodukter från Rituals. Det finns mycket fint man kan köpa. Men en trisslott är bättre än inget!
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Jag vet inte om min syster använder lukta-gott-artiklar. Kan ju ge henne ett presentkort i en butik som kränger sådant.
Post Reply