Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
Konsthistoria som är så intressant. Det läste vi lite grand på arbetsterapeututbildningen.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Min syster tycker hon har vissa drag av narcissism, men jag tycker mest att hon kan vara lite självcentrerad. Hon är på min lillebror som har schizoaffektiv också om att han borde bli läkare, tror det är för att vi bägge är "smarta". Eller ja, vi rankar ganska högt på IQ test iallafall.Geta wrote: ↑15 Jul 2024, 13:44Är din mamma narcissistisk. Vill hon att barnen ska leva ut hennes drömmar?mrsearlgray wrote: ↑15 Jul 2024, 13:20Oja! Hon vill ju fortfarande att jag ska bli läkare... eller åtminstone studera på högskola. tyckte det verkade som att hon blev lite besviken över att jag kom in på konstskolan...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
det är jätteintressant! har flera böcker om konsthistoria. :D
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Är det inte orimliga krav av en förälder att läsa till läkare, om man har diagnosen schizofreni. Är inte din mamma verklighetstillvänd, mrseargray
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Hahaha jo det kan man tycka men hon förstår sig inte på sjukdomen alls tyvärr... Hon tror fortfarande det är spöken jag hör när jag hör röster...
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Tror jag blev utskriven lite för tidigt... Men vill inte in igen.
Får se nu när dosen ändras. Då kanske du börjar må bättre.mrsearlgray wrote: ↑15 Jul 2024, 14:17 Tror jag blev utskriven lite för tidigt... Men vill inte in igen.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Förstår inte din mamma att så orimliga krav gör dig sjuk, mrseargray?
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Jo kanske men nu mår jag mest dåligt över stressen och på gränsen till självmordstankar... Förföljelsetankarna är rätt lugna så länge jag är hemma.Zoidar wrote: ↑15 Jul 2024, 14:17Får se nu när dosen ändras. Då kanske du börjar må bättre.mrsearlgray wrote: ↑15 Jul 2024, 14:17 Tror jag blev utskriven lite för tidigt... Men vill inte in igen.
- mrsearlgray
- ☢️ Prometiummedlem ☢️
Nja, jag måste hela tiden återupprepa alla symtom som schizofreni har, hon lyssnar eller tar liksom inte in det jag berättar om sjukdomen...
Men vad jobbigt att inte få någon förståelse. :(mrsearlgray wrote: ↑15 Jul 2024, 14:19
Nja, jag måste hela tiden återupprepa alla symtom som schizofreni har, hon lyssnar eller tar liksom inte in det jag berättar om sjukdomen...