Vad köpte du idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad köpte du idag?
Såg ett par idag som köpte grillkol och tändvätska. Det tyckte jag var lite underligt.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Tänkte klara mig på det jag har hemma idag.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ska handla på onsdag. Handlade en dramaten full i lördags.
Funderar på att gå till affären och köpa skrivblock. Jag har inget papper att skriva på.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Mat och öl för någonstans runt 250 kr
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Betalade årsavgift till Schizofreniförbundet
Mat 309 kr inkl tvättmedel jag glömde köpa förra gången. Strul med kortet i kassan. Försökte "blippa" som vanligt. Det gick inte. Hade ett nytt kort med annat datum och då måste man stoppa i kortet i läsaren för att det ska gå att betala. Kryptiskt felmeddelande och ingen ledtråd till hur man skulle göra. Ogillas. Jag brukar annars aldrig bli ställd när det gäller datorer... :(
Mediciner för cirka 40kr.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Mat och annat 340kr.
Hämtade ut paket. En leopardfläckig tunika.
In a world where you can be anything, be kind.
Igår köpte jag en present till sambon. Alla hjärtans dag närmar sig. Tror att vi struntade i alla hjärtans dag förra året, eftersom den dagen är tätt inpå vår årsdag. Idag är det tre år sedan vi gick på dejt första gången.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.