Ok. Då kanske det är logiskt. Mitt förråd står det på hyreskontraktet
Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Målningen är själens spegel
Jag har två källarförråd och ett vindsförråd. Lite overkill.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Jag har också två källarförråd. Det ena ska nog vara matkällare.
Min källare är fylld med andras skräp. En kundvagn bland annat. Flyttar jag så åker jag nog på att tömma den.
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Har också matkällare, men vet här ännu inte var. I min förra lägenhet låg den bortanför skyddsrummet där det vanliga förrådet låg
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Varken min sjuksköterskekontakt eller min kurator var i tjänst denna veckan så har ingen att rådfråga förens nästa vecka...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Är nog när jag skulle äta paj till lunch och tappade en stor bit på golvet.
Lidl hade inte popcornkärnor. :|
Naaaaj! Jag blir galen. Vet inte om jag är överdrivet paranoid nu, vågar inte använda Chrome. Hade skrivit ett inlägg men texten försvann för att denna andra webbläsare är lååååångsam.
Hur som helst, provar igen. Jag fick något konstigt mail i natt och kände mig tvungen att spärra bankkortet. Nu är jag alltså utan bankkort i säkert en vecka. Kan jag använda Klarnas kort i matbutiken? Hur funkar det? NFC strular på min telefon så jag har stängt av den.
Hur som helst, provar igen. Jag fick något konstigt mail i natt och kände mig tvungen att spärra bankkortet. Nu är jag alltså utan bankkort i säkert en vecka. Kan jag använda Klarnas kort i matbutiken? Hur funkar det? NFC strular på min telefon så jag har stängt av den.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Klarna kortet ska kunna användas i de flesta matbutiker. Krya på dig Krokus! :(Krokus wrote: ↑03 Oct 2024, 10:43 Naaaaj! Jag blir galen. Vet inte om jag är överdrivet paranoid nu, vågar inte använda Chrome. Hade skrivit ett inlägg men texten försvann för att denna andra webbläsare är lååååångsam.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Jag använder klarnas kreditkort, men då måste NFC vara påslaget.Krokus wrote: ↑03 Oct 2024, 10:43 Naaaaj! Jag blir galen. Vet inte om jag är överdrivet paranoid nu, vågar inte använda Chrome. Hade skrivit ett inlägg men texten försvann för att denna andra webbläsare är lååååångsam.