Det kan du kolla med google maps. Där är man kan se gångväg och tid.memphis wrote: ↑22 Jul 2024, 14:49 Känner mig stressad över veterinärbesöket på onsdag. Dels är det alltid stressigt med vererinärbesök för att man inte vet hur mycket det kommer kosta, men jag har också svårt att beräkna hur lång tid det tar att gå dit. Skulle tippa att en timme räcker, men jag är osäker.
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Google visar varje månad i staplar hur jag tagit mig fram varje dag kan kolla upp var jag överallt varje månad men de släcker tidigare nät i augusti så gör jag ingen ändring stänger de ned programmet
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Illamående. Vet inte om jag åt något dumt när jag åt middag.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Tror inte att Google mars är anpassat efter min långsamma gångstil. Det är medicinerna som gör mig långsam i gången.zoegas wrote: ↑22 Jul 2024, 17:46Det kan du kolla med google maps. Där är man kan se gångväg och tid.memphis wrote: ↑22 Jul 2024, 14:49 Känner mig stressad över veterinärbesöket på onsdag. Dels är det alltid stressigt med vererinärbesök för att man inte vet hur mycket det kommer kosta, men jag har också svårt att beräkna hur lång tid det tar att gå dit. Skulle tippa att en timme räcker, men jag är osäker.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ahhhh, skräms inte så!

Ska jag ringa vårdcentralen imorgon? Det brukar vara väntetid på några veckor, kanske en månad.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Det brukar gå över av sig självt, om man får det lugnare.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ok, men inte gjort något. Bara sovit typ och legat på soffan.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Tog två propavan för en timme sen men sover fortfarande inte 
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Känns ok, men morgonseg och skakar på händerna.