Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Re: Hur ser din morgondag ut?
En helt vanlig Söndag, händer inget på en söndag för mig.
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Köra min ena dotter till hennes pappa. Hon ska vara där kl 10, arla morgon för mig. Den andra dottern är redan på plats
Kl 14 åker jag till festen. Innan dess måste jag duscha och fixa till mig. Vet inte vad jag ska ha på mig för kläder, det beror på vädret eftersom vi ska vara utomhus. Inomhus är det för stökigt p g a renoveringar.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ta med dig rejält att ha på dig, värsta som finns att sitta ute och frysa. Hoppas du får en trevlig dag!
Tack Swesanne! :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Jag tror jag ringer min vän i norra delarna av staden och bjuder in mig till honom. Han har tre av mina filmer som jag vill ha tillbaka. Blir det inget stupar det på avsaknad av ork eller att han inte svarar när jag ringer. Jag vill inte bara dyka upp oförhappandes.
Utställning. Med 40-50. Andra konstnärer.
Ska hålla. Orka. I många timmar. 08:30-17.
Hur fan. Tänkte jag?
Ska hålla. Orka. I många timmar. 08:30-17.
Hur fan. Tänkte jag?
Målningen är själens spegel
Koi, kanske kan du vara där en stund och gå hem efter ett tag?
Samma här. Har några brev från försäkringskassan och arbetsförmedlingen som jag inte vill öppna... Men det börjar väl bli dags att ta tag i det också ifall det skulle vara något viktigt.
'cause the freak inside controls my mind