Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
Re: Vad står på schemat
Jag har också ett skräprum men där förvarar jag sånt som ska kastas.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag slänger så mycket som möjligt i brännbart här. Min syster kör till secondhand.
- Hercules723
- Hafniummedlem
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Madame sprut för injektionen
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ska till soptippen idag. Mamma skjutsar mig. Det är det sista av flytten som finns kvar, lite skräp i ett hörn bredvid soffan. Ska bli skönt att bli av med det.
Annars, har jag fått det ganska fint i lägenheten nu. Min inredningsstil är blandat nytt och gammalt. Gillar det gamla för det ger en varm känsla. Gillar inte att bo i strikt minimalistiskt. Men vill samtidigt inte bara ha gammalt för då ser det ut som en loppis.
Annars, har jag fått det ganska fint i lägenheten nu. Min inredningsstil är blandat nytt och gammalt. Gillar det gamla för det ger en varm känsla. Gillar inte att bo i strikt minimalistiskt. Men vill samtidigt inte bara ha gammalt för då ser det ut som en loppis.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Kaffe och smörgås.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ska hämta ett paket med en present från en brevvän, få matleverans och kanske vlogga lite. Min sista vlogg på ett tag kanske? 

Ja visst gör det ont när knoppar brister
Gym - styrketräning
Jag har gymmat för att leda upp mig och få igång blodcirkulationen.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Buss 50 min. Ska träffa moster på kyrkogården
Tvättstuga och en vän kommer över idag kanske