Dagens fail
Moderator: Moderator 1
Re: Dagens fail
Min hund var lös i magen idag. Har ingen aning om orsaken. Men hon verkar inte orolig, så hon är nog inte sjuk.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- Niobmedlem
Nja. Ek finns inte här uppe. Väldigt sällsynt , nån enstaka planterad ek i parkerna. Men det kan vara nåt annat hon har hittat utomhus. Hon gick lös i går.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Har inte hunnit med att faila idag än, lugn det kommer!
-
- Niobmedlem
Orkar inte jobba heldag idag heller. Rör mest runt på datormusen för att det ska lysa "aktiv" så chefen kan se att man inte sover.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Vad jobbar du med om man får fråga?KatastrofLasse wrote: ↑10 Oct 2024, 14:24 Orkar inte jobba heldag idag heller. Rör mest runt på datormusen för att det ska lysa "aktiv" så chefen kan se att man inte sover.
Ja visst gör det ont när knoppar brister
-
- Niobmedlem
Tidigare haft en högre säkerhetsklassad tjänst, men efter senaste (hos denna arbetsgivaren den första) depressionen och paranoian så fick jag inte ha kvar den. Nu sitter jag och skyfflar papper i en tjänst som inte egentligen finns. Administration således.
Vad grejar du med?
Vad grejar du med?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Aa okej! Just nu ska jag gå på konstskola egentligen men får se hur det blir med det, har varit hemma i 2 veckor nu pga symtom.KatastrofLasse wrote: ↑10 Oct 2024, 14:40 Tidigare haft en högre säkerhetsklassad tjänst, men efter senaste (hos denna arbetsgivaren den första) depressionen och paranoian så fick jag inte ha kvar den. Nu sitter jag och skyfflar papper i en tjänst som inte egentligen finns. Administration således.
Vad grejar du med?
-
- Niobmedlem
Kul. Har du talang?mrsearlgray wrote: ↑10 Oct 2024, 14:41Aa okej! Just nu ska jag gå på konstskola egentligen men får se hur det blir med det, har varit hemma i 2 veckor nu pga symtom.KatastrofLasse wrote: ↑10 Oct 2024, 14:40 Tidigare haft en högre säkerhetsklassad tjänst, men efter senaste (hos denna arbetsgivaren den första) depressionen och paranoian så fick jag inte ha kvar den. Nu sitter jag och skyfflar papper i en tjänst som inte egentligen finns. Administration således.
Vad grejar du med?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Nja det vet jag inte om jag tycker...KatastrofLasse wrote: ↑10 Oct 2024, 14:42Kul. Har du talang?mrsearlgray wrote: ↑10 Oct 2024, 14:41Aa okej! Just nu ska jag gå på konstskola egentligen men får se hur det blir med det, har varit hemma i 2 veckor nu pga symtom.KatastrofLasse wrote: ↑10 Oct 2024, 14:40 Tidigare haft en högre säkerhetsklassad tjänst, men efter senaste (hos denna arbetsgivaren den första) depressionen och paranoian så fick jag inte ha kvar den. Nu sitter jag och skyfflar papper i en tjänst som inte egentligen finns. Administration således.
Vad grejar du med?
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
har lagt ut lite bilder jag målat i konstnärs tråden.