Dagens fail

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

MsTibbs
☢️ Americiummedlem ☢️

Re: Dagens fail

Post by MsTibbs »

Andnöd och hosta är skit
In a world where you can be anything, be kind.
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Min hund var lös i magen idag. Har ingen aning om orsaken. Men hon verkar inte orolig, så hon är nog inte sjuk.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
KatastrofLasse
Niobmedlem

Post by KatastrofLasse »

memphis wrote: 09 Oct 2024, 15:57 Min hund var lös i magen idag. Har ingen aning om orsaken. Men hon verkar inte orolig, så hon är nog inte sjuk.
Kan det vara ekollon? Min vovve dammsuger upp dessa utan att man ens ser. Begriper inte hur han bär sig åt. Men ränneskit blir det... Puh
memphis
☢️ Plutoniummedlem ☢️

Post by memphis »

Nja. Ek finns inte här uppe. Väldigt sällsynt , nån enstaka planterad ek i parkerna. Men det kan vara nåt annat hon har hittat utomhus. Hon gick lös i går.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
wasp
Cesiummedlem

Post by wasp »

Har inte hunnit med att faila idag än, lugn det kommer!
KatastrofLasse
Niobmedlem

Post by KatastrofLasse »

Orkar inte jobba heldag idag heller. Rör mest runt på datormusen för att det ska lysa "aktiv" så chefen kan se att man inte sover.
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

KatastrofLasse wrote: 10 Oct 2024, 14:24 Orkar inte jobba heldag idag heller. Rör mest runt på datormusen för att det ska lysa "aktiv" så chefen kan se att man inte sover.
Vad jobbar du med om man får fråga?
Ja visst gör det ont när knoppar brister
KatastrofLasse
Niobmedlem

Post by KatastrofLasse »

Tidigare haft en högre säkerhetsklassad tjänst, men efter senaste (hos denna arbetsgivaren den första) depressionen och paranoian så fick jag inte ha kvar den. Nu sitter jag och skyfflar papper i en tjänst som inte egentligen finns. Administration således.

Vad grejar du med?
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

KatastrofLasse wrote: 10 Oct 2024, 14:40 Tidigare haft en högre säkerhetsklassad tjänst, men efter senaste (hos denna arbetsgivaren den första) depressionen och paranoian så fick jag inte ha kvar den. Nu sitter jag och skyfflar papper i en tjänst som inte egentligen finns. Administration således.

Vad grejar du med?
Aa okej! Just nu ska jag gå på konstskola egentligen men får se hur det blir med det, har varit hemma i 2 veckor nu pga symtom.
KatastrofLasse
Niobmedlem

Post by KatastrofLasse »

mrsearlgray wrote: 10 Oct 2024, 14:41
KatastrofLasse wrote: 10 Oct 2024, 14:40 Tidigare haft en högre säkerhetsklassad tjänst, men efter senaste (hos denna arbetsgivaren den första) depressionen och paranoian så fick jag inte ha kvar den. Nu sitter jag och skyfflar papper i en tjänst som inte egentligen finns. Administration således.

Vad grejar du med?
Aa okej! Just nu ska jag gå på konstskola egentligen men får se hur det blir med det, har varit hemma i 2 veckor nu pga symtom.
Kul. Har du talang?
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

KatastrofLasse wrote: 10 Oct 2024, 14:42
mrsearlgray wrote: 10 Oct 2024, 14:41

Vad grejar du med?
Kul. Har du talang?
Nja det vet jag inte om jag tycker...
mrsearlgray
Iridiummedlem

Post by mrsearlgray »

har lagt ut lite bilder jag målat i konstnärs tråden.
Post Reply