Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
- Hercules723
- Hafniummedlem
Re: Hur mår du?
Mår hur bra som helst. Vinden har vänt. :)
La ok
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
- Hercules723
- Hafniummedlem
Tvärt blev jag trött. 

- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Mår bara bra, men trött i vanlig ordning.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Ont i magen... Undrar om det är pastan igen. Tänkte inte på det när jag gjorde middagen...
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Mätt och belåten.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Mår inte på topp. Orolig mage. :(
Trött. Har flyttat saker till lägenheten
In a world where you can be anything, be kind.
Mår egentligen bra, men mamma ringde och stressade mig mer än vad hon nog förstår:
1. Hon tror att det kommer att vara färdigt här när de har kört ett till lass. Städat och klart. Så kommer det inte att bli.
2. Hon tjatar på mig om att följa med till Kanarieöarna i december. Jag har sagt att det beror på om jag har råd när flytten är klar. Än har jag inte fått några pengar av min pappa för dubbelhyran.
3. Då tjatar hon också på mig att ringa och fråga hennes kompis om hon kan vara hundvakt när vi åker till Kanarieöarna.
Jag har sagt att vi får se när flytten är klar. Det kommer som vanligt bli saker man måste köpa när man flyttat, för de lösningar man haft i den gamla lägenheten fungerar inte.
Då säger hon att inte vänta för länge med att köpa biljetter.
Stress. Stress. Stress.
1. Hon tror att det kommer att vara färdigt här när de har kört ett till lass. Städat och klart. Så kommer det inte att bli.
2. Hon tjatar på mig om att följa med till Kanarieöarna i december. Jag har sagt att det beror på om jag har råd när flytten är klar. Än har jag inte fått några pengar av min pappa för dubbelhyran.
3. Då tjatar hon också på mig att ringa och fråga hennes kompis om hon kan vara hundvakt när vi åker till Kanarieöarna.
Jag har sagt att vi får se när flytten är klar. Det kommer som vanligt bli saker man måste köpa när man flyttat, för de lösningar man haft i den gamla lägenheten fungerar inte.
Då säger hon att inte vänta för länge med att köpa biljetter.
Stress. Stress. Stress.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Låter jobbigt! :|
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34