Jajamensan! :)Nissegossen wrote: ↑22 May 2022, 18:00Bra, gör du som jag gjorde med Försäkringskassan och gör med Pensionsenheten, låter dem dra 300kr extra i månaden i skatt?
Hur ser din morgondag ut?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur ser din morgondag ut?
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Och jag gör tvärt om. Jag jämkar. :D
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Det är det rätta :D
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Är hundvakt hela dagen. Då kommer det in lite extra pengar som jag inte hade räknat med.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Imorgon blodprov och sen jobba. Ska intervjua två personer.
In a world where you can be anything, be kind.
Jag borde också ta blodprov....men usch skjuter nog lite till på det.
Här måste man numera BOKA tid för blodprov... vilket gör att jag bokar allt för tidigt, för att veta att jag kommer i tid.... :(
Så är det på min vårdcentral, men jag hänger på sjukhus provtagningen, dom har öppet längre, så man behöver inte slåss med alla pensionärer på morgonen.
På sjukhuset här behöver man inte boka innan, men det blir en sån omväg att åka dit, byta buss osv. Så jag tror jag tjänar ändå tid på att gå till vc 100 meter bort hemifrån. :)
Ok, jag bor 7 min från sjukhuset, upplever att dom är bättre på att stickas än VC härMsTibbs wrote: ↑23 May 2022, 19:22På sjukhuset här behöver man inte boka innan, men det blir en sån omväg att åka dit, byta buss osv. Så jag tror jag tjänar ändå tid på att gå till vc 100 meter bort hemifrån. :)
Helt blankt imorgon igen..