Alkohol
Moderator: Moderator 1
Re: Alkohol
Sällan jag dricker nuförtiden
-
- Guldmedlem
Jag gjorde så att jag tog en 5 mg zyprexa igår kväll istället för sprit!
En dag går bra för man går inte upp i vikt då men jag mår bättre, sover bättre etc.. Det blir ett sätt att återhämta sig bättre!
En dag går bra för man går inte upp i vikt då men jag mår bättre, sover bättre etc.. Det blir ett sätt att återhämta sig bättre!
Vad käkar du för piller?Klankedinken wrote: ↑10 Apr 2022, 11:22 Jag gjorde så att jag tog en 5 mg zyprexa igår kväll istället för sprit!
-
- Guldmedlem
Just nu har jag 148 mg latuda som behandling och zyprexa 5 mg som vid behovs medicin?zoegas wrote: ↑10 Apr 2022, 11:57Vad käkar du för piller?Klankedinken wrote: ↑10 Apr 2022, 11:22 Jag gjorde så att jag tog en 5 mg zyprexa igår kväll istället för sprit!
Antar att du letar efter något annat?
Jag trodde du bara käka neuroleptika vid behov, det lät så.
Du är bara en Fejk Maskin Du lever inte som du lär..
Du har åsikts skillnader, men du lever inte upp till dina motton.
Du menar på ditten och datten men du har noll självdistans.
Du har åsikts skillnader, men du lever inte upp till dina motton.
Du menar på ditten och datten men du har noll självdistans.
-
- Guldmedlem
Den som sa det han va ett!
Det blev två sexpack från mataffären idag. Emdbräu.
Köpte mig ett sexpack folkisar. I slutet av veckan ska jag få alkohol av min kompis. Schysst!
Jag kommer nog att köpa mig en vinbox till påsk. Dagarna blir lite bättre med alkohol. Jag blir aldrig bakfull för jag dricker inte såna mängder. Ett par glas är lagom för mig. 2 öl är också lagom.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Ah! Nu ska jag bara sitta här och sippa vin och känna hur det får effekt... :)
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen