Hänt i veckan

Här kan allt diskuteras.

Moderator: Moderator 1

Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Re: Hänt i veckan

Post by Nissegossen »

:!: :D
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Fantasio
Rodiummedlem

Post by Fantasio »

Du var med i förra nyhetsbrevet, Nissegossen. Ska försöka komma ihåg dig till nästa veckas postning.
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Miika! Har du ny kille?
Miika
Guldmedlem

Post by Miika »

Jaaa!
Swesanne
Talliummedlem

Post by Swesanne »

Miika wrote: 08 Sep 2023, 18:49Jaaa!
Hur har detta gått till? Hur har jag kunnat missa detta?
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Fantasio wrote: 08 Sep 2023, 15:12 Ms Tibbs går på fotterapi.

1Dave har tvingats reparera sitt modellflygplan.

Geta brukar sitta på sin balkong.

Richard har fyndat hantlar på loppis.

Miika spelar poker och har träffat en ny partner.

Swesanne har tillagat vegetarisk gryta.

Krokus har varit på vårdcentralen för bland annat armbågen.

Zoegas kanske ska till marina muséet i Malmö.
Zoidar har delat ut Biblar med Goda Nyheter. ;)
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
amandara
Iridiummedlem

Post by amandara »

Vilka är de goda nyheterna?
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

amandara wrote: 08 Sep 2023, 20:46 Vilka är de goda nyheterna?
Organisationen heter så. De goda nyheterna syftar på att Jesus uppstått och att förlåtelse för synder är nu tillgänglig för alla människor.
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

En person sa att han gärna ser att Biblar eldas upp. Han sa intellektet är bättre att följa än tusen år gamla skrifter. Jag sa då att det ena behöver inte utesluta det andra. Han sa att jag hade fel. Sen sa jag "tack" och gick vidare. Han verkade arg.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Zoidar wrote: 08 Sep 2023, 21:23 En person sa att han gärna ser att Biblar eldas upp. Han sa intellektet är bättre att följa än tusen år gamla skrifter. Jag sa då att det ena behöver inte utesluta det andra. Han sa att jag hade fel. Sen sa jag "tack" och gick vidare. Han verkade arg.
Hjälparen Helig Ande kommer ofta med saker jag inte vill göra, det borde gått bra med det sätt jag själv vill göra. Redan 1986 i Oktober månad någon vecka in skedde en förmörkelse av månen då den befann sig i jordskugga,, inträffar relativt ofta. Tog på mig, men kunde inte hitta min stickade halsduk. Det var första gången på året jag behövde använda den. Jag hittade den inte som sagt och tänkte gå ut utan den. Stanna hemma sade stämman, jag vill gå ut! Stanna hemma, jag gick ut och gick till en plätt med slät mark, kallat slätten. Stod där såg förmörkelsen av månen, det var isande kallt och gick hemåt, kom till toppen av gatan jag bodde på

Där upptäckte jag en man utanför porten där jag bodde, men kan inte svara på om han gick ut eller kom nedifrån, han var klädd exakt samma som jag, men hade en röd stickad halsduk, det var jag och när han kommer i höjd med mitt köksfönster går allt snabbt, han dras upp genom luften drogs ut och skickades och när han kommer upp över taket flyger han med stor hast över taket.

Han var lydig och blev upptagen, jag som var olydig fick stanna kvar
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
Zoidar
☢️ Americiummedlem ☢️

Post by Zoidar »

Nissegossen wrote: 08 Sep 2023, 21:46
Hjälparen Helig Ande kommer ofta med saker jag inte vill göra, det borde gått bra med det sätt jag själv vill göra. Redan 1986 i Oktober månad någon vecka in skedde en förmörkelse av månen då den befann sig i jordskugga,, inträffar relativt ofta. Tog på mig, men kunde inte hitta min stickade halsduk. Det var första gången på året jag behövde använda den. Jag hittade den inte som sagt och tänkte gå ut utan den. Stanna hemma sade stämman, jag vill gå ut! Stanna hemma, jag gick ut och gick till en plätt med slät mark, kallat slätten. Stod där såg förmörkelsen av månen, det var isande kallt och gick hemåt, kom till toppen av gatan jag bodde på

Där upptäckte jag en man utanför porten där jag bodde, men kan inte svara på om han gick ut eller kom nedifrån, han var klädd exakt samma som jag, men hade en röd stickad halsduk, det var jag och när han kommer i höjd med mitt köksfönster går allt snabbt, han dras upp genom luften drogs ut och skickades och när han kommer upp över taket flyger han med stor hast över taket.

Han var lydig och blev upptagen, jag som var olydig fick stanna kvar
Oj, det var ju en intressant syn/upplevelse.
Nissegossen
☢️ Californiummedlem ☢️

Post by Nissegossen »

Ja, han blev upptagen precis som Jesus
nissegossen101@gmail.com
Post Reply