Nobels medicindagbok
Moderator: Moderator 1
Re: Nobels medicindagbok
Dag 93 utan Olanzapin.
Sömnen fungerade bättre i natt. Somnade 22, vaknade 01 och 05, då jag gick upp. Mår bra inget psykotiskt. Pallrade till och med iväg mig till gymmet idag.
Sömnen fungerade bättre i natt. Somnade 22, vaknade 01 och 05, då jag gick upp. Mår bra inget psykotiskt. Pallrade till och med iväg mig till gymmet idag.
'cause the freak inside controls my mind
Dag 94.
Sov bättre. Lyckades sova från 22 till 05 utan att vakna under natten. Trött. Mår bra inget psykotiskt
Sov bättre. Lyckades sova från 22 till 05 utan att vakna under natten. Trött. Mår bra inget psykotiskt
Dag 95.
Sov dåligt. Trött. Mår bra inget psykotiskt
Sov dåligt. Trött. Mår bra inget psykotiskt
-
- Guldmedlem
De kortsiktiga effekterna av antipsykotisk medicin är oftast bara sederande och annat skräp. Många av biverkningar försvinner med tid..
Dag 96.
Hackig sömn men klarade mig utan insomningstablett. Mår bra inget psykotiskt
Hackig sömn men klarade mig utan insomningstablett. Mår bra inget psykotiskt
Dag 97.
Sov hackigt, använde insomningstablett. Dagtrötthet. Mår bra inget psykotiskt.
Sov hackigt, använde insomningstablett. Dagtrötthet. Mår bra inget psykotiskt.
Dag 98 och 99.
Sovit något bättre, inte behövt ta insomningstablett. Mår bra, inget psykotiskt
Sovit något bättre, inte behövt ta insomningstablett. Mår bra, inget psykotiskt
Dag 100.
Somnade vid 21, vaknade 03, somnade om 04 med insomningstablett och vaknade 07. Mår bra inget psykotiskt
Somnade vid 21, vaknade 03, somnade om 04 med insomningstablett och vaknade 07. Mår bra inget psykotiskt
Dag 101.
Sov hyfsat bra, behövde ingen insomningstablett. Mår bra inget psykotiskt
Sov hyfsat bra, behövde ingen insomningstablett. Mår bra inget psykotiskt
Dag 102.
Behövde insomningstablett för att få sova ett par timmar extra efter uppvaknande mitt i natten. Trött. Mår bra, inget psykotiskt.
Dag 103.
Sov hyfsat bra. Klarade mig utan insomningstablett. Men fick bara 6 timmar orolig sömn totalt. Mår bra, inget psykotiskt.
Behövde insomningstablett för att få sova ett par timmar extra efter uppvaknande mitt i natten. Trött. Mår bra, inget psykotiskt.
Dag 103.
Sov hyfsat bra. Klarade mig utan insomningstablett. Men fick bara 6 timmar orolig sömn totalt. Mår bra, inget psykotiskt.
Dag 104.
Testade med att lägga mig en timme senare mot vad jag brukar, alltså 23.30. Vaknade fortfarande under natten men kunde somna om utan insomningstablett och sov till 07.30. Mår bra, inget psykotiskt
Testade med att lägga mig en timme senare mot vad jag brukar, alltså 23.30. Vaknade fortfarande under natten men kunde somna om utan insomningstablett och sov till 07.30. Mår bra, inget psykotiskt
Dag 105.
Sov taskigt igen. Behövde inte använda insomningstablett för jag lyckades somna om. Låg halvvaken under morgontimmarna. Ångest, men ser det som en naturlig fluktuation i måendet då jag inte haft ångest på länge. Annars mår jag bra inget psykotiskt.
Sov taskigt igen. Behövde inte använda insomningstablett för jag lyckades somna om. Låg halvvaken under morgontimmarna. Ångest, men ser det som en naturlig fluktuation i måendet då jag inte haft ångest på länge. Annars mår jag bra inget psykotiskt.