Biden vs Trump
Moderator: Moderator 1
Re: Biden vs Trump
Det kommer inte bli lätt för vem som än vinner, så mycket problem som måste lösas...
Last edited by SpaceCorp on 05 Nov 2024, 20:05, edited 1 time in total.
Nu hörde jag på radion att både libaneser och israeler vill att Trump vinner för att få slut på kriget.
En sak som är svårt att tro om Trump idag, är att han såg väldigt bra ut en gång i tiden. Han hade en frisyr som han fortfarande försöker att rocka, fast håret saknas på vissa ställen. Och så är han ju alldeles orange i ansiktet. Fel smink antagligen.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
https://youtu.be/_FLo14GMYos?si=T3Wut1Yt4B5fdkGt
Han var väldigt lik en känd hollywoodskådis. Minns inte hans namn just nu, men han var med i "Släkten är värst". Ska se om jag hittar nån bild.
Han var väldigt lik en känd hollywoodskådis. Minns inte hans namn just nu, men han var med i "Släkten är värst". Ska se om jag hittar nån bild.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Här. Denne skådespelare och den unge Trump är väldigt lika. https://youtu.be/Ocdq4oIjHUk?si=dV4SbHA1zGB3K-JB
Owen Wilson. Inte lika tycker jag. Tycker Owen Wilson ser bra ut.
Ja han ser bra ut. Det gjorde Donald Trump också en gång i tiden
.
Kl 23 ska tv4 presentera en undersökning vad 100 000 amerikaner röstat på. Kanske ser man då vartåt det lutar.

Kl 23 ska tv4 presentera en undersökning vad 100 000 amerikaner röstat på. Kanske ser man då vartåt det lutar.
Nä nu orkar jag inte se klart på det här. Börjar bli sömnig. Trump vinner nog, det är vad jag tror. Tyvärr. Världen är beroende av stabilitet. Och den eldiga Trump är inte stabil. Han får infall hit och dit och gillar att uttrycka sig dramatiskt. Kanske har han histrionisk personlighetsstörning. Fan vet vad det är för fel på honom. Men nåt är det. Det är säkert.
Till hans fördel ligger de ekonomiska svårigheter som de haft senaste åren med hög inflation. Precis som vi haft här i Sverige. Det hade hänt även om han var president. Men nu kan han säga: var inte ekonomin bättre när jag var president?! Jo det var den!
Ska bli väldigt intressant att höra hans lösning på kriget i Ukraina. Om han har någon som han påstår.
Ja det blir intressant detta. Nu säger jag godnatt.
Till hans fördel ligger de ekonomiska svårigheter som de haft senaste åren med hög inflation. Precis som vi haft här i Sverige. Det hade hänt även om han var president. Men nu kan han säga: var inte ekonomin bättre när jag var president?! Jo det var den!
Ska bli väldigt intressant att höra hans lösning på kriget i Ukraina. Om han har någon som han påstår.
Ja det blir intressant detta. Nu säger jag godnatt.
Klockan är nu halv sex på morgonen efter detta ödesdigra val. Det verkar som att pajasen Trump får bo i Vita Huset 4 år till. Fast risken är rätt stor att nån galning får tag på ett skjutvapen igen och träffar nästa gång. Det är ju lätt att komma över vapen i USA. https://youtu.be/lQkpes3dgzg?si=asQ9gKlRSHVIvv4C
Blir intessant hur Trump får slut på kriget i Ukraina. Tror förstås det är rent nonsens.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
Ska vi verkligen behöva se gubben i fyra år till? Amerikanerna är inte kloka, Trump är djävulens avkomma..
Känns som Trump lovat mycket. Nu är det väl upp till bevis så säga, att Trump ska fixa allt.
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34