Inget jättespännande egentligen bara en ansiktsrengöring, men det är typ den enda som jag inte får finnar av då min hud är ganska känslig :)
Paket!
Moderator: Moderator 1
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
Re: Paket!
Ja visst gör det ont när knoppar brister
Hur väljer ni frakt och vad kostar det när man tar hemleverans?
Gratis leverans från Snusbolaget
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Tog till vara på två som kunde kopplas in i cigarett uttaget i bilen. Bägge har fått nya ägare. Samt att jag har en vanlig kylbox utan extra kyla, men den behöver jag själv. Har så jag kan få ut tolv volt med en adapter för tolv volt, men låg amperestyrka, det gick inte att driva en kylbox på det
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Kan dom leverera snuset någon gång, är trött. Fram till kl 22 måste jag i värsta fallet vänta
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ska köpa kalsonger med postorder då pengarna kommer.
Mitt paket med hundmat kom idag. Med DHL.
Beställde en mobil med tillhörande abonnemang ytterst billigt. Fick bekräftelsemail och allt. Sedan två dagar senare skickar de ett nytt mail där det står att jag är nekad. Förbaskade betalningsanmärkningar!
Egentligen är allt bara på låtsas.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
det brukar vara det sista steget när jag beställer på nätet, tar inte alltid hemleverans, men är den billig eller gratis så utnyttjar jag det, på apoteket kostar det bara 35kr med hemleverans tex :)
Mitt julgodis som jag beställde i går kom i dag. Ska hämta ut det i morgon.
- mrsearlgray
- Iridiummedlem
hade fått paketet ifrån arkenzoo idag, en stor påse kattsand, en liten klösbräda och en kattleksak, Edward leker för fullt 
Väntar på Sweatshirt klänningar 2st, en berry och en light green från Lager157. Hög tid att gå över till höstkläderna.
Sommarkläderna är tillbaka i källaren
Sommarkläderna är tillbaka i källaren