Vad står på schemat
Moderator: Moderator 1
Re: Vad står på schemat
Koka potatis.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Värma mat i mikron
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com
Ska klippa mig själv strax.
Kör du med klippmaskin eller sax, spacecorp?
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Den heter Remington quick cut. Man drar den på huvet sen
har man en skön frisyr igen. Har använt den tidigare en gång.
Det här blir andra gången. :)
har man en skön frisyr igen. Har använt den tidigare en gång.
Det här blir andra gången. :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag har en Remington Color Cut. :P
Ok! Vad skoj att du har en sån :) om jag vore man skulle jag också köpa en.
Har du testat den Hercules?
Var skönt att klippa sig idag. :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jodå, klippte mig ganska nyligen med den. Åkte och köpte den på Jula. Då var jag långhårig. :D
Fast idag ska jag raka bort skägget för det har gått "overdue" .. tycker egentligen inte det är snyggt med skägg men jag är väl lat antar jag. Har som mål att renraka en gång per månad. :)
Skönt. Ska också raka mig, imorgon efter frukostkaffet.Hercules723 wrote: ↑09 Jan 2022, 20:39Jodå, klippte mig ganska nyligen med den. Åkte och köpte den på Jula. Då var jag långhårig. :D
Fast idag ska jag raka bort skägget för det har gått "overdue" .. tycker egentligen inte det är snyggt med skägg men jag är väl lat antar jag. Har som mål att renraka en gång per månad. :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det är härligt då det är bortgjort. Tyvärr sätter schizofrenin skeppar i hjulen för mig och det är ofta jag låter skägget växa. Jag önskar att jag hade en normal hjärna. Då skulle jag alltid ha det tipptopp hemma och orkat med ett vanligt jobb. :)SpaceCorp wrote: ↑09 Jan 2022, 20:43Skönt. Ska också raka mig, imorgon efter frukostkaffet.Hercules723 wrote: ↑09 Jan 2022, 20:39Jodå, klippte mig ganska nyligen med den. Åkte och köpte den på Jula. Då var jag långhårig. :D