Vad har du lärt dig idag?
Moderator: Moderator 1
Re: Vad har du lärt dig idag?
Att jag är glad jag inte kastat mediciner jag slutat använda
In a world where you can be anything, be kind.
Tror den heter Samsung A32 5G. Helt ok mobil om man gillar att surfa! Den var inte så dyr heller.Hercules723 wrote: ↑20 Oct 2024, 20:02Vad heter din Samsung!? Jag har tankar på att bli hobby-fotograf och då måste jag ha det bästa batteriet, alternativt en kraftfull powerbank om jag ska vara utomhus och fota.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
- Hercules723
- Hafniummedlem
Den verkar inte säljas längre, men jag forskar och jämför med andra liknande modeller. :)memphis wrote: ↑20 Oct 2024, 20:18Tror den heter Samsung A32 5G. Helt ok mobil om man gillar att surfa! Den var inte så dyr heller.Hercules723 wrote: ↑20 Oct 2024, 20:02Vad heter din Samsung!? Jag har tankar på att bli hobby-fotograf och då måste jag ha det bästa batteriet, alternativt en kraftfull powerbank om jag ska vara utomhus och fota.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Mot slutet av sitt liv bodde Nikola Tesla på olika hotell men han blev vräkt gång efter gång, därför han kunde inte betala för hotellrummen och så ville han helst bo på lyxhotell. 

Lärde mig igår hur man kollar om en hund är uttorkad. Man lyfter på nackskinnet. Skinnet ska direkt sjunka tillbaka när man släpper greppet. Gör det inte det är hunden uttorkad.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Gillar nagellacksborttagning där man stoppar ner fingret och så är det en svamp i. :)
Har sett en youtubevideo om mottryck vid förlossning. Har antecknat! Förhoppningsvis kommer jag ihåg ändå.
Choklad ställer inga dumma frågor. Choklad förstår.
Att jag är dålig på att handskas med pengar.
Att jag har bra disciplin
Att man kan ha tur! Fick blomkålssoppa när jag glömt lunchen! :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Jag ligger 3000 minus för året.Hercules723 wrote: ↑06 Nov 2024, 13:31Vinner du inte mer på sports betting än vad du ger sken av? Sedan har du bara lagt upp spel som blivit vinst i speltråden. :)