Tvivlar starkt på det. Vad ska de i pannrummet mitt i natten?
Hur mår du?
Moderator: Moderator 1
Re: Hur mår du?
"Herren har verkligen uppstått, och han har visat sig för Simon!" - Lukas 24:34
De ska nog koppla in sig på bredbandet för att kunna sno pengar av oss som bor i huset.
"I'm guided by a signal in the heavens. I'm guided by this birthmark on my skin." - L.Cohen
Det kan jag garantera att de inte kan eller försöker göra. Du kan va lugn på den fronten.
Mår ok men ryggen är ff kass.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, typ. Får nog sluta med det, tyvärr.
Nu har jag läst anteckningarna i journalen från årskontrollen hos psykiater idag. Han skriver väldigt utförligt. Jag verkar normal verkar det som.
Doktorn hade själv tics.
Doktorn hade själv tics.
- Hercules723
- Hafniummedlem
Det är lätt man slits ut fysiskt. Jag har ju knäet, som nu tack och lov blivit bättre. :)
Jag råkade av misstag lägga på 10kg för mycket i marklyft. Sen tänkte jag: "Äh, sak samma", och så skadade jag mig. :xHercules723 wrote: ↑02 Sep 2024, 22:03 Det är lätt man slits ut fysiskt. Jag har ju knäet, som nu tack och lov blivit bättre. :)
- Hercules723
- Hafniummedlem
Ja, det blir lätt så. Jag är lite likadan. :)Zoidar wrote: ↑02 Sep 2024, 22:06Jag råkade av misstag lägga på 10kg för mycket i marklyft. Sen tänkte jag: "Äh, sak samma", och så skadade jag mig. :xHercules723 wrote: ↑02 Sep 2024, 22:03 Det är lätt man slits ut fysiskt. Jag har ju knäet, som nu tack och lov blivit bättre. :)
-
- ☢️ Californiummedlem ☢️
Bra
Störst av allt är kärleken.Love is sweet as a humble bee instead of a Hummvee https://sv.wikipedia.org/wiki/HMMWV https://www.youtube.com/watch?v=MobAanNT1JA
nissegossen101@gmail.com
nissegossen101@gmail.com